Vuurwerk bestellen of ...... ?

Tja lastig voorlopig is het koffie dik kijken. Mocht het zo zijn dat er een verbod komt voor dit jaar dan laat ik wel alles doorschuiven naar volgend jaar, ik heb er wel vertrouwen in dat de winkels niet omvallen waar ik heb besteld.

Net weer wat bijbesteld hoor. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we gewoon mogen stoken. Hoe langer het besluit uitblijft, des te minder mensen in het ziekenhuis en weg argumenten van die geitenwollen sokken!

Mooi om te lezen dat er mensen zijn die even extra inslaan als het allemaal wel doorgaat. Precies dit had ik ook in gedachte. Heb overigens al meer dan 2k in bestelling staan, dus even een stop met bestellen nu is niet zo erg voor mij persoonlijk:p

Net weer wat bijbesteld hoor. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we gewoon mogen stoken. Hoe langer het besluit uitblijft, des te minder mensen in het ziekenhuis en weg argumenten van die geitenwollen sokken!

Ziekenhuis opnames nemen nog alsmaar toe

Ik heb nog niks besteld en wacht daar ook nog ff lekker mee, na wat ze hebben besloten hebben.

Als mijn producten netjes in de schappen blijven, dan vind ik het prima om ze te bewaren voor volgend jaar. Wat komt dat komt... het is zoiezo een rare situatie, voelt net als een film dit alles. Zo nep maar zo echt.
Geld terug is ook prima, lukt dat niet dan is het maar zo.

Al veel besteld, maar tot de duidelijkheid daar is ff de rem erop.
Als het gewoon doorgaat, ga ik dan ff helemaal los. Voor volgend jaar heb ik een vervelend voorgevoel en wil er dit jaar uithalen wat erin zit. Gas erop van 1800 tot 0200.

Tja,

2 januari deed ik de eerste bestelling, daarna in februari nog wat en tijdens de China Red actie ( 2 maal ) ... Uiteindelijk een flink bedrag kwijt en nu wacht ik lekker op de Black Friday actie, enerzijds omdat ik verwacht dat er dan wat meer duidelijk is anderzijds er dan weer leuke acties kunne zijn.

Voor nu hoop ik dan ook echt op een normale regeling met betrek tot terug betalen van eerder geplaatste bestellingen!

Toevallig wat tegenslag gehad dit jaar dus moet het ff rustig aan doen. Gelukkig nog genoeg in bestelling staan. Maar mocht het wel door gaan dan heb je altijd nog de last minute koopjes. We zien wel

Ik was al helemaal klaar, heb extra ingeslagen. Ik zie het positiever in na vandaag.Als ze hadden gewild had Rutte samen met de Jonge er al een klap op kunnen geven. Nu wachten ze de situatie af , cijfers dalen en word het minder makkelijk om een verbod er door te krijgen en makkelijker om het door te laten gaan zo kort van te voren.

Ik bestel niks meer, komende weken zal uitwijzen of dat nog wel gaat gebeuren. Hoop dat ik eventueel mijn geld terug kan krijgen ipv een voucher als het zover is.

Laatst bewerkt:
Heb alles al besteld eigenlijk, hoop dat komende 2 weken positief zullen worden want dat negatieve ben ik wel beu ondertussen. Mocht het zover wel komen dan maar eens kijken wat er überhaupt besloten wordt.

Gestopt met bestellen, bij een verbod wil ik wel geld terug.
Ik ben een redelijke doemdenker, dus zie het slecht in.

Ik was eigenlijk al klaar met bestellen, maar als dat niet zo zou zijn dan zal ik zeker nog bestellen. Mocht er onverhoopt toch een verbod komen zijn er altijd oplossingen te vinden. Maargoed eerst maar eens afwachten. Ik denk namelijk dat we gewoon kunnen stoken komend O&N. Beetje de positieve vibe erin houden jongens!

Heb nu een kleine 900 euro aan bestellingen open staan. Ik zet verdere aankopen tot er meer duidelijkheid is even in de ijskast. Overigens ben ik niet voornemens om de speciaalzaken, waar ik dit gekocht heb, onder druk te gaan zetten om mijn geld terug te krijgen. Ik ga er vanuit dat er wel eens passende oplossing zal komen. Heb weinig behoefte om een mooie bedrijfstak richting een faillissement te jagen, daar zorgt de overheid momenteel wel voor.

Het potje is op, maar zodra daar weer wat in zit gaan er wel weer wat bestellingen de deur uit. Na het zien van het debat ben ik wel wat positiever gestemd moet ik zeggen.

Een aantal dingen heb ik al besteld maar het grootste deel ben ik nu mee bezig. Vind het lastig of ik het door moet zetten of niet. Logisch zou zijn het even af te wachten maar eigenlijk zorgt dat er juist voor dat het beetje lol dat er nu nog is er ook vanaf gaat.

De collectie is al zo goed als rond, maar hrb afgelopen weekend nog besteld en als er nog een mooie actie voorbij komt bestel ikgewoom weer. Mocht het verbod er uiteindelijk toch doorgedrukt worden annuleer ik alleen de orders bij de lokale dealers. Bij mijn vaste freakshop schuif ik de bestellingen door of vraag een tegoedbon

Back
Bovenaan