Vuurwerk Berkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk is het zover. Mijn eigen vuurwerkwinkel.

Na een aantal jaren bij mijn vader te hebben gewerkt, ga ik nu mijn eigen vuurwerkwinkel beginnen.

VUURWERK BERKEL (en Rodenrijs)
industrieweg 26
2651 BD Berkel en Rodenrijs
www.vuurwerkberkel.nl

4.1502819817.jpeg

De collectie zal bestaan uit: Pangu, Evolution,Rubro,Vulcan en Katan.

De shop zal aankomende tijd nog worden gevuld.

afz. Laura :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Veel success Laura! Altijd goed om te horen dat er nog winkels bijkomen. Ik hou de website in de gaten.

Heel veel succes Laura! Gaaf als je de passie en nu ook op zakelijk gebied met je pa kan delen. Site ziet er al goed uit en staan al leuke producten op. Lekker dichtbij en ga de site zeker in de gaten houden!

Een paar weken terug nog wezen kijken toen de muren van de bunker net stonden.
Heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

Heel veel succes Laura!

Laura veel succes! Altijd mooi om te zien dat er weer nieuwe winkels zijn, mensen die toch de stap durven maken om een eigen winkel te beginnen!
De collectie is sowieso al prima, een aantal prima importeurs en ook niet teveel :thumbsup:

Prachtig om te zien dat in een tijd waarin onze hobby toch stevig onder druk staat dat er ook gewoon nog winkels bijkomen!

Mooie merken voeren jullie overigens ook! En voor mij persoonlijk ook erg goed aan te rijden!
Via deze weg veel succes gewenst dus! :thumbsup:

Schitterende collectie en lekker in de buurt. Ik zie alleen nog geen prijzen en bestelknoppen. Kan dat kloppen?

Laura, de dochter van de bekende Edwin van Vriesland (Vuurwerkmagazijn7 kamp)
Ik wens je heel veel succes met je eigen zaak. Goede zaken en veel plezier de komende tijd.

Erg mooi om te zien inderdaad, erg veel succes en plezier gewenst de komende verkoopdagen.

Heel veel succes, gaaf avontuur! Edwin is zeker bekend, ontzettend leuk dat je zelf ook die stap maakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan