Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog een beetje budget over.
Is het mogelijk om nog een garden party 3 te bestellen en bij te voegen bij me andere bestelling ?

Als je nog iets extra wil bestellen op je bestelde order bij ons of toch iets vergeten bent stuur dan even een pm dan kan ik even kijken wat er mogelijk is.

Dit kan tot morgen avond dan is het echt voorbij.

Dennis

De laatste Evo boxen staan in voorraad op de site.. Snel dus nog maar even wat meegepakt.
Wederom bedankt voor de service :D

Laatst bewerkt:
We hebben gisteren contact gehad met Pangu en dit is de gang van zaken voor ons op dit moment.

De Smash Box 2 wordt gewoon geleverd op dit moment en zit op de boot dus tot nu toe geen problemen.
( de 2016 staat gewoon in Almere Haven )
Verder komt de Horn Whistlers 2.0 dus niet we hadden er een aantal verkocht deze personen hebben ook vandaag een mail gehad.

Dennis

We hebben gisteren contact gehad met Pangu en dit is de gang van zaken voor ons op dit moment.

De Smash Box 2 wordt gewoon geleverd op dit moment en zit op de boot dus tot nu toe geen problemen.
( de 2016 staat gewoon in Almere Haven )
Verder komt de Horn Whistlers 2.0 dus niet we hadden er een aantal verkocht deze personen hebben ook vandaag een mail gehad.

Dennis

Hoe zit het met de Garden party 1 en de Smash box 1 ? Is daar toevallig nog 2016 batch van ?

Willen jullie een van de nieuwe boxen van Evolution nog aankopen stuur me even een bericht PM en ik kijk even wat er mogelijk is en maak ik even freak prijsje.
Ik heb er nog een aantal vrij voor de eerste verkoop ochtend.

Wel zijn ze nog beperkt leverbaar.

Dennis

Laatst bewerkt:
Wij hebben de Double Trouble gewoon staan in de bunker en iedereen die hem besteld heeft krijgt hem ook netjes uitgeleverd.

Aangezien we een aantal vragen inmiddels hadden gehad.
We hebben zelf niets vernomen maar ze liggen in de bunker gewoon en genoeg.

IMG-20171129-WA0009.jpg

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan