Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super aanvullingen. Kan ik er vanuit gaan dat de 2017 boxen van Pangu geen gelimiteerde oplage zijn? Of zijn die ook op is op? De Some like It Hot en Horn whistlers 2.0 wil ik graag de winkeliers demo afwachten in augustus.
Beste WJE
ik kan op dit moment niet garanderen dat we de zelfde prijzen kunnen aanhouden in augustus.
Vriendelijke Groet,
Dennis
En weer een leuke actie
Een nieuwe actie en artikel in de shop vanwege 5 jarig bestaan van Vuurwerk Almere Haven dit jaar.
Normaal € 33,95 nu voor € 14,00 beperkt aantal beschikbaar
Bekijk bijlage 32436
We hebben weer iets leuks toegevoegd aan de webshop, de storm aansteker !!!
Deze kan nu ook mee besteld worden en kost € 1,49 en is bij te vullen met normaal aanstekergas.
Omdat we 5 jaar bestaan dit jaar zullen we tot 1 april bij een bestelling vanaf € 25,00 als extra kadootje deze aansteker gratis toevoegen aan jullie bestelling.
Profiteer dus van onze mooie prijzen en krijg er een gratis storm aansteker bij!.
Www.vuurwerkalnerehaven.nl
Dennis
Bekijk bijlage 32480
Ik denk dat ik het over het hoofd zie, maar meerdere bestellingen kunnen gewoon samen worden gevoegd? Eerste bestelling is dan denk ik ophaaltijd waarvoor is gekozen?