Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super aanvullingen. Kan ik er vanuit gaan dat de 2017 boxen van Pangu geen gelimiteerde oplage zijn? Of zijn die ook op is op? De Some like It Hot en Horn whistlers 2.0 wil ik graag de winkeliers demo afwachten in augustus.

Super aanvullingen. Kan ik er vanuit gaan dat de 2017 boxen van Pangu geen gelimiteerde oplage zijn? Of zijn die ook op is op? De Some like It Hot en Horn whistlers 2.0 wil ik graag de winkeliers demo afwachten in augustus.

Beste WJE

ik kan op dit moment niet garanderen dat we de zelfde prijzen kunnen aanhouden in augustus.

Vriendelijke Groet,

Dennis

En weer een leuke actie

Een nieuwe actie en artikel in de shop vanwege 5 jarig bestaan van Vuurwerk Almere Haven dit jaar.

Normaal € 33,95 nu voor € 14,00 beperkt aantal beschikbaar :bonk:

beijing_1.png

Na veel vragen vanuit de Freakactie hebben we besloten om ook op 29-12-2017 de blokken open te zetten voor de freakactie.

Het is nu ook mogelijk om op 29-12 je bestelling af te halen tussen 08:00 en 10:00.

Ook met credit card is het nu mogelijk om te betalen bij ons.

Vriendelijke groet,

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
We hebben weer iets leuks toegevoegd aan de webshop, de storm aansteker !!!

Deze kan nu ook mee besteld worden en kost € 1,49 en is bij te vullen met normaal aanstekergas.

Omdat we 5 jaar bestaan dit jaar zullen we tot 1 april bij een bestelling vanaf € 25,00 als extra kadootje deze aansteker gratis toevoegen aan jullie bestelling.

Profiteer dus van onze mooie prijzen en krijg er een gratis storm aansteker bij!.

Www.vuurwerkalnerehaven.nl

Dennis

stormaansteker-navulbaar-prijs-per-stuk.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben weer iets leuks toegevoegd aan de webshop, de storm aansteker !!!

Deze kan nu ook mee besteld worden en kost € 1,49 en is bij te vullen met normaal aanstekergas.

Omdat we 5 jaar bestaan dit jaar zullen we tot 1 april bij een bestelling vanaf € 25,00 als extra kadootje deze aansteker gratis toevoegen aan jullie bestelling.

Profiteer dus van onze mooie prijzen en krijg er een gratis storm aansteker bij!.

Www.vuurwerkalnerehaven.nl

Dennis

Bekijk bijlage 32480

Let op nog een paar dagen tot 1 april gratis storm aansteker bij een bestelling vanaf € 25,00 euro.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Meerdere bestellingen kunnen gewoon samen worden gevoegd? Eerste bestelling is dan denk ik ophaaltijd waarvoor is gekozen?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het over het hoofd zie, maar meerdere bestellingen kunnen gewoon samen worden gevoegd? Eerste bestelling is dan denk ik ophaaltijd waarvoor is gekozen?

Goede avond Yahooo

Klopt je kan gewoon als je een 2e bestelling doet de bestelling toevoegen in het zelfde tijd blok als je eerste bestelling.( gebruik wel de zelfde afhaaltijd )
Wij houden altijd wat extra ruimte per blok om zo rustig alles uit te leveren.

Dennis

We hebben een klein probleem met het Pos Systeem waardoor er op dit moment niet automatisch de bevestigingsmail verstuurd wordt na dat de bestelling is geplaatst is in de webshop.
Ik heb zo juist nog even contact gehad met Pos en vanmiddag moet alles weer goed zijn bij Pos.
Dit weekend krijgt iedereen zijn mail netjes binnen van de afgelopen week en moet alles weer opgelost zijn.

Sorry voor het ongemak maar we lossen het op.

Vriendelijke Groet,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan