Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah super deze boxen ook gelijk 2 besteld bij Vuurwerk Almere Haven!! Ook een aanrader voor de freaks deze winkel met Pangu en Evolution in de collectie. Top!!

Gisteren heb ik een klein foutje gemaakt met het filmpje :angry:

Vandaar even de nieuwe film erbij.

We hebben een aantal Euphoria Spectacle show 100 van Evolution Fireworks toegevoegd aan de webshop.

verkoop advies € 169,00 nu voor € 93,00

Willen jullie een karton van een artikelen stuur me dan een pm dan gaan we kijken wat er mogelijk is.

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Empire of the sun

Empire of the sun

Een leuke weekend deal OP=OP.

EMPIRE OF THE SUN

De Empire of the Sun is een vlotte cakebox met nonstop geknetter. Hou je van cracklingeffecten, dan is dit een must-have!

Normaal € 34,95 Nu voor € 9,00 OP=OP

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Vriendelijke groet,

Dennis

Erg bijzonder dat jullie profi vuurwerk verkopen,terwijl jullie geen vuurwerk bij ons hebben gekocht???

Erg bijzonder dat jullie profi vuurwerk verkopen,terwijl jullie geen vuurwerk bij ons hebben gekocht???

Goede morgen 500gram

Wij hebben vorig jaar een partij opgekocht van een winkel zo als ook bekend is bij jullie na aanleiding van een telefoongesprek in 2016.
We hebben nog een paar artikelen over van 2016 dus op=OP.
Daarbij staat het ook netjes in de bunkers in Almere Haven.

Bij verdere vragen kunt u altijd bellen.

Vriendelijke groet,

Dennis

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:

Erg bijzonder dat je dit op een forum aanhaalt. Lijkt me iets waar je even over belt als je twijfels hebt.

Almere Haven is een prima verkooppunt met dito service en betrouwbaarheid (is mijn persoonlijke ervaring). Hiermee impliceer je dat het wellicht niet voorradig zou zijn, lijkt me niet netjes.

Dat jullie van vuurwerk Almere Haven hier nog gewoon een antwoordt op geven want deze vraag
hoort niet openbaar maar via pm/mail/telefoon of iets dergelijks.
500 gramm zet zich zelf toch wel een beetje te kakken op deze manier :)

jullie hebben er wel een handje van om via het forum dingen aan de kaak te stellen ipv het netjes op te lossen door een belletje.
Ik vind dat Almere nog erg netjes heeft gereageerd. chapeau. Misschien tijd om een keer iets van op te steken?

Bedankt voor de reactie,s dit vinden wij ook.

Hierbij ook netjes het bewijs dat het in de bunkers staat in Almere haven :bye:

Vriendelijke groet,

Dennis

Bekijk bijlage 32342

Bekijk bijlage 32341

Dennis,

Het siert je dat je deze foto's plaatst, maar eigenlijk vind ik dat het niet nodig zou moeten zijn. Het is een slechte zaak dat jullie betrouwbaarheid in twijfel wordt getrokken door een importeur die niet rechtstreeks levert (en daar blijkbaar gefrustreerd over is).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan