Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zojuist even in de bunker geweest en dit even extra aan pangu aangevuld op de webshop:

THUNDER KING
THUNDER QUEEN
SUDDEN IMPACT
SALSA
Yellow River speciale prijs 5 jaar vuurwerk almere haven € 22,00 !!
DUITSE TOLLE LOLA

Let op OP=OP

helaas heb ik de Outlet nog niet helemaal klaar gekregen maar morgen avond gaat die ook op de webshop hier zit Katan in nog wat en wat uitloop artikelen diversen.

heb ook nog wat STERLING THUNDER 64 SHOTS zag ik die zal ik ook plaatsen als er intresse is voor een leuke prijs.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Dennis

Laatst bewerkt:
Welke merken / importeurs voeren jullie eigenlijk allemaal? Pangu / GBV Weco uiteraard maar ik zag ook Katan en in een andere thread Wolff voorbij komen?

Goede middag SQUEAK

Pangu
Katan maar was outlet ( opgekocht )komt nog iets van terug wat er over is.
Weco
Duits vuurwerk van GBV
Wolff niet meer

Wat we nu gaan doen is een grote uitbreiding van Pangu dit is ons ook top bevallen.
( van 25 naar 55 artikelen )
Weco vanwege totaal plaatje pakketen pijlen enz voor de verkoopdagen en de duitse lijn Export Feuerwerk.
Verder zijn we in gesprek met een 3e partij en dit gaan we de bespreken de aankomende week.
En we gaan natuurlijk verder met de outlet waar we aanvullen voor aankopen.

Verder bestaan we 5 jaar dit jaar dus er komen leuke actie,s aan.

Verder hou ik jullie op de hoogte.

De bunker is geteld vanavond gaat alles online nog wat er is in de outlet OP=OP

Heb je vragen stel ze gerust.

Vriendelijke groet,

Dennis

Thanks! Uitbreiding Pangu klinkt goed :) Ik ga jullie de komende tijd in de gaten houden.

Goede middag SQUEAK

Pangu
Katan maar was outlet ( opgekocht )komt nog iets van terug wat er over is.
Weco
Duits vuurwerk van GBV
Wolff niet meer

Wat we nu gaan doen is een grote uitbreiding van Pangu dit is ons ook top bevallen.
( van 25 naar 55 artikelen )
Weco vanwege totaal plaatje pakketen pijlen enz voor de verkoopdagen en de duitse lijn Export Feuerwerk.
Verder zijn we in gesprek met een 3e partij en dit gaan we de bespreken de aankomende week.
En we gaan natuurlijk verder met de outlet waar we aanvullen voor aankopen.

Verder bestaan we 5 jaar dit jaar dus er komen leuke actie,s aan.

Verder hou ik jullie op de hoogte.

De bunker is geteld vanavond gaat alles online nog wat er is in de outlet OP=OP

Heb je vragen stel ze gerust.

Vriendelijke groet,

Dennis

Ik zet even de Pangu lijn uit moet even wat nieuwe artikelen toevoegen wat cake :D

zodra het klaar is horen jullie het en gaat alles in een keer online

Dennis

Heren

Alles is klaar

In de Outlet staat nog wat KATAN en bij PANGU hebben we 8 artikelen toegevoegd extra zo gaan we werken naar 55 artikelen.
Verder hebben we de BRASILIAN BOX extra ingekocht deze kan je nu aankopen voor 89,00 !!! OP=OP wegens 5 jaar bestaan dit jaar van Vuurwerk Almere Haven.
WECO hadden we ook nog over deze zijn gewoon verdeeld over de CATEGORIEËN !!! OP=OP
Ik zeg kijk maar rond maar wacht niet te lang want OP=OP en van een hoop artikelen zijn er maar 1 of 2 beschikbaar wat uitverkocht is gaat vanzelf als uitverkocht.

STERLING THUNDER 64 SHOTS staat er ook tussen voor € 32,50 ( 7 beschikbaar )

Als er vragen zijn hoor ik het wel veel plezier met rond kijken.

Vuurwerk Almere Haven

Dennis

Hierbij een aantal voorbeelden van onze actie prijzen in onze webshop let wel wees er op tijd bij want OP=OP

Yellow River € 22,00
CHENGDU € 10,00
BRASILIAN BOX € 89,00
Silver Box € 34,95
PLATINUM BOX € 43,50

Sterling Thunder 64 shots € 49,95 voor € 32,50 !!

Outlet OP=OP

EMPIRE OF THE SUN € 34,95 Nu de Laatste € 13,00 !!! ( Nog 10 beschikbaar )
SPEED LIMITER € 49,95 Nu de laatste € 23,00 !!!

Op de webshop kan je al bestellen vanaf € 15,00 dus voor elk budget en dan heeft iedereen een kans om mee te profiteren met de actie.

Vriendelijke groet,

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Even wachten op het salaris en dan gaan we hier ook maar eens wat bestellen. Een tipje van de sluier over de nieuwe importeur zit er zeker niet in Dennis? ;)

Laatst bewerkt:
Hallo Dennis.

ik wil graag wat pangu artikelen bestellen alleen heb even 1 vraag betreft het artikel lion is dit de nieuwe of de oude batch.

Groet Bart

Goede avond Bart

Deze zijn vorig jaar geleverd en met het nieuwe label volgens mij.

welke wil je het liefst ?

Vriendelijke groet

Dennis

QUOTE=Boosje;867606]Hallo Dennis.

ik wil graag wat pangu artikelen bestellen alleen heb even 1 vraag betreft het artikel lion is dit de nieuwe of de oude batch.

Groet Bart[/QUOTE]

Welke

Goede avond Bart

Vriendelijke groet

Dennis

Groet Bart[/QUOTE]

Net mijn eerste bestelling geplaatst bij Almere Haven. Ik had een aantal vragen en die werden goed en erg snel beantwoord door Dennis.

Topprijzen, een mooi assortiment en goede service: Top! :D

Hier gaat dit jaar zeker nog wat moois van Pangu bijkomen. Voorlopig probeer ik de acties maar even niet te bekijken, anders gaat het wel heel hard. En het is pas 8 januari:shocked:

Dennis bedankt voor je bericht.

kun je voor mij nakijken of dat dit artikel met nieuwe label is .

Groet Bart

Goede avond Bart

Vriendelijke groet

Dennis

Groet Bart
[/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan