Vuurwerk alleen vandaag nog in te leveren

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb je nog vuurwerk in je bezit? In verband met het vuurwerkverbod kun je dit inleveren bij de gemeente Eindhoven. Zaterdag 2 januari is de laatste kans. Inleveren kan tussen 13.00 en 17.00 uur op de parkeerplaats van sportpark ‘De Hondsheuvels’ aan het J.C. Dirkxpad

Best - Heb je nog vuurwerk in je bezit? In verband met het vuurwerkverbod kun je dit inleveren bij de gemeente Eindhoven. Zaterdag 2 januari is de laatste kans. Inleveren kan tussen 13.00 en 17.00 uur op de parkeerplaats van sportpark ‘De Hondsheuvels’ aan het J.C. Dirkxpad

https://www.mooibestnieuws.nl/nieuws/algemeen/15170/vuurwerk-alleen-vandaag-nog-in-te-leveren

Ik vraag me af wie dat op 2 januari alsnog gedaan heeft. Volgend jaar op 2 januari graag een inleverpunt waar je je afgeschoten vuurwerk kan afgeven. Het liefst tegen een zak oliebollen. Want het kan dus blijkbaar wel.

Zo niet dan breng ik volgend jaar m'n afgeschoten rommel naar dit punt als het er weer is. Niet om te kloten, maar omdat ik verantwoord met vuurwerk omga en gemak ook mij dient.
Nu heb ik geen fikkie gehad en alles kapot staan stampen. Ik heb de verpakking van papier en plastic gescheiden, ijzerdraad uit sommige cakes staan trekken, de tubes en omwikkeling klaar gezet voor het oud papier en een berg Chinese klei opgeveegd.
Ik was kapot. Maar je moet wat voor het milieu over hebben.

Best bijzonder het verbod is al voorbij. Wie dit heeft verzonnen is niet wijs, waarom zou je het nu inleveren terwijl het verbod voorbij is. Nee ik zou het lekker bewaren voor aankomende jaarwisseling.

Back
Bovenaan