Vuurwerk al volop te koop, consument is verbaasd

En ik schrik me nooit dood als ik heerlijk in mijn eigen wereld aan de waterkant zit te vissen en mensen nog steeds niet weten hoe ze een hond moeten aanlijnen.. in 1 keer zo'n grote kop voor je neus..
Ik heb een trauma van een hondenaanval jaren terug.. daar kom ik maar niet overheen.. echt mijn hart slaat gewoon over omdat je niet weet hoe zo'n beest is opgevoed.. Maar vuurwerk is veel erger natuurlijk

haha ik herken het, karpervissen is naast vuurwerk een uit de hand gelopen hobby van mij. Die beesten staan ook met regelmaat over je spullen of tegen je tent aan te zeiken. Als je dan aan de bezitter vraagt of ze het even schoon willen spoelen met water, staan ze je aan te kijken of je gek bent.

Is en paar keer aangegeven, wij bespreken dit in januari tijdens onze meeting.

Naja opzich peilingen etc en valse media is wel belangrijk om een feedback te kunnen geven.
Mischien een idee om te bespreken hoe wij als freaks de traditie meer kunnen helpen dan nu.

Sneu gedoe.
Voed jezelf op en tolereer eens wat van een ander. Dan zal je hond waarschijnlijk ook niet zo angstig aangelegd zijn.

Ja ik wordt er niet goed van pff... gaan ze nu om alles zeuren? Die ene dag per jaar waarvan de tijden al ingekort zijn. Juist alleen hierdoor gaat er in een korter tijdsbestek meer de lucht in en werkt het averechts. Maja dan moeten ze zoveeel andere dingen gaan verbieden zeurt tog ook niemand over. Nederland arm land aan worden.

Trieste zeurders weer. Dit is waarom er soms wel is een atoombom op half nederland mag valllen. Naar de 2de wereld oorlog zijn veel oudjes en mensen veel te bekakt en miereneukerig geworden. Niks kan en mag meer. Als we het over vrijheid hebben vraag ik me soms af welke. Want met al die regels. Voelt het als een gevangenis. En lijkt het al wereld oorlog 3.

Is dit nou een verkapte banaanvraag?

De hond schrok zich kapot van de knallen.....hahaha. Wat een knallen komen er van cat.1 vuurwerk.
Ze zijn gek geworden in dit land......

Onze hond schijt een week niet als ik 1 knetterbal uit een Knetterlint aansteek (evidence based)). Dus ik geloof best dat die hond van Nelly zo schrikt.
Buiten dat, moet Nelly niet zo janken en niet richting het afgestoken vuurwerk lopen om te gaan filmen.

Back
Bovenaan