Vuurwerk al volop te koop, consument is verbaasd

waarom nu pas dit media bericht?
het ligt al weken lang in de schappen en dat al een paar jaar lang.
nog ff lekker lopen te steken een week voor oud en nieuw:s
zou mij niks verbazen dat dit een fictieve verhalen zijn in dit media bericht, uit linkse hoek!

Wel is nijmegen geweest? Daar wonen veel groenlinks ,pvda jongeren allemaal universiteit doen ze en gedragen zich als een 80 jarige

Ik denk niet zo zeer dat het links of rechts-gerelateerd is (alhoewel Groenlinksstemmers vaak tegen vuurwerk zijn).
Het gaat om de tolerantie. Waar ik woon wonen ook hoger-opgeleiden die vuurwerk goed kunnen waarderen (dit zijn zowel PvDA stemmers als VVD stemmers). Ik ben zelf ook student geweest.
Wat alleen onder de huidige studenten (en veel hoger-opgeleiden) speelt is dat vuurwerk wordt gerelateerd aan geldverspilling (wat discutabel is) en kinderachtigheid. Geen idee waarom dat laatste er mee in verband wordt gebracht maar het gebeurt.
En het frappante is dat diezelfde groep wel tientallen euro's erdoorheendrinkt (en vervolgens door het toilet spoelt) in de kroegen... Ja, dat is lekker "volwassen":bonk:

Laatst bewerkt:
maar wel iedereen wakker houden tijdens de nijmeegse 4-daagse feesten met al die dronken lui!
en carnaval idem.
dat mag dan wel.
maar een paar knettertjes, ho maar...

Ik had nooit gedacht dat cat1 zo'n invloed en bijdrage zou leveren aan een toekomstig vuurwerk verbod. :frusty:

Ik had nooit gedacht dat cat1 zo'n invloed en bijdrage zou leveren aan een toekomstig vuurwerk verbod. :frusty:

Het fijne is gelukkig dat categorie (F)1 vanuit EU-regelgeving door EU-lidstaten niet nationaal mag worden verboden of worden beperkt; dat geldt alleen voor categorie (F)2 en categorie (F)3 . :)

Och wat moeten we met die lui? Hopen dat het geen oorlog wordt, dan heb je niets aan dit soort figuren.
Nu ook al niet maar in zo'n situatie wordt het wel heel evident :)

Ach degene die voor negatieve publiciteit zorgen met geklaag waten niks van cat1 2 of 3 en bv gluip links hoort alleen last vuurwerk last vuurwerk last vuurwerk. Vroeg of laat is men dat zat youtube staat nu al vol met cat1 stunten voor de bontes van deze wereld is het een pot nat.

Och wat moeten we met die lui? Hopen dat het geen oorlog wordt, dan heb je niets aan dit soort figuren.

Nou mocht er oorlog uitbreken dan kunnen we deze zielige figuren mooi inzetten als verkenners (lees: de eerste paar linies opofferen)

ik ben wel blij te zien dat de mensen die het hardst om meer regels schreeuwen om alles voor iedereen zo leefbaar mogelijk te maken eigenlijk zelf geen idee hebben hoe het zit met de regels. Blijft toch mooi die linkse rakkers!

Als er iemand is die die Nelly kent, willen jullie haar dan filmen als ze haar hond uitlaat. Ik ben namelijk benieuwd of deze zeikert de uitwerpselen van haar hond ook netjes opruimt als die zijn behoefte heeft gedaan. Grafzeikers wonen er in Nerland, het wordt met de dag erger hier en de media smult en smult er van en zitten met een stijve ... als ze weer zo'n bericht kunnen plaatsten.... yekkkkkk

En het frappante is dat diezelfde groep wel tientallen euro's erdoorheendrinkt (en vervolgens door het toilet spoelt) in de kroegen... Ja, dat is lekker "volwassen":bonk:

In de kroeg en op de sociëteit gooi je je stufi stuk aan de drank, om te netwerken. Je moet het dus zien als een goede investering en niet als verspilling. Dat zou jij als voormalig student moeten weten.

In de kroeg en op de sociëteit gooi je je stufi stuk aan de drank, om te netwerken. Je moet het dus zien als een goede investering en niet als verspilling. Dat zou jij als voormalig student moeten weten.

Ik weet niet in hoeverre jij in een niet-nuchtere toestand "netwerken" zinvol vindt, anders dan het onderhouden van bestaande sociale contacten. Dit verschilt zeer sterk per persoon en is niet aan te bevelen.
Bovendien: als je het nodig acht om drank te gebruiken (het als "voorwaarde" stellen) om überhaupt te kunnen netwerken zegt dat iets over het ontbreken van deze netwerkcapaciteiten en misschien wel sociale capaciteiten.

Laatst bewerkt:

het is en blijft natuurlijk altijd mogelijk om welke banaan dan ook recht te lullen:p

Het gaat er niet zozeer om of je drank nodig acht om goed te kunnen netwerken. Het is meer dat een bezoek aan de sociëteit inherent is aan alcoholgebruik. Wij schenken geen koffie of jus d'orange.

Het wordt eens tijd dat er in de mainstream media aandacht wordt geschonken aan dit cat1 vuurwerk. De burger informatief voorlichten heet dat...
Dus Rtl, nos en consorten? Actie aub.

Die beesten (gevoelig als ze zijn) passen zich aan, aan hun baasjes. Baasje is niet gediend van vuurwerk. Brengt dit over op hond. Hond gehoorzaamt. :D

Kakkers? Tegenwoordig kan het zoontje van de bakker ook gewoon gaan studeren hoor. Zelfs de derde generatie allochtonen met genoeg hersenen vindt je steeds vaker op de uni. Daarbij werd er een opmerking gemaakt over bier en geldverspilling en dat argument was on-topic.

Back
Bovenaan