Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nog tot 1u Pyros gekeken op Discovery, dat hielp want ik sliep daarna wel direct. 6u wakker van de buurman, 7u van de wekker. Ach ja, ik vind dit altijd net zo goed de Dag der Dagen als de 31eKlopt de hele week valt het nog wel Mee maar dan begint het in de avond laat naar bed haast niet slapen. Dan om een uur of zes maar je nest uit.
Raar principe van lesli inderdaad. Maargoed, dit jaar sinds jaren weer wat lesli.
Gelijk de classplitonium die niet genoeg geleverd was door lesli...
Wel benieuwd naar de king cobra!!
Ben ook erg benieuwt naar de King Cobra. Heb hier een karton (4 st.) staan.
Vanaf 0800 langs radji enterprise, verbakel, de tientonner, zena delft en weer terug naar radji.
Big momma heb ik niet meegekregen daar, vuurwerkplanet gebeld en zij zeggen dat Lesli het beleid heeft dat zij iets uitzoeken in samenwerking met in dit geval Radji Enterprise. Ik mocht kiezen uit de Stinger en Ferro 2.0. 2 boxen die het bij lange na niet halen bij de big momma. Toen mocht ik de Koersk display box als ik zou afzien van gratis vuurwerk. Prima deal leek mij, totdat mij werd gezegd dat Lesli dat niet wilt. Na halen en trekken mijn geld terug gekregen. Voor mij geen Lesli, vuurwerkplanet of Radji meer. Zeer slechte service en enorm teleurgesteld dat ik de bigmomma niet heb.
Wellicht haal ik maandag nog wat ter vervanging maar denk het haast niet.
Heeft iemand een suggestie wat ik evt ter vervanging kan halen?