Vuurwerk Adventkalender

Leuk idee, ik begin zelf altijd met cat 1 af te steken na sinterklaas dus ik denk dat ik deze voor de kinderen wel even ga halen

Leuk artikel en de beschikbaarheid is denk ik wel prima geregeld als het bij de Xenos komt te liggen. Ik heb er zelf een meegenomen bij Vuurwerkfeestje voor de kleine man.

Via onze website krijgen we veel vragen waar dit artikel nu al verkrijgbaar is, ter informatie is de Vuurwerk Advent kalender vanaf dit weekend in alle winkels van Xenos verkrijgbaar.

Gewoon begin november al in de winkels.
Ik zag mezelf al 6x per week naar de locale xenos gaan en dat gewoon volhouden tot eind november 🤣
Top ik weet waar ik morgen heen ga 😏👍

Als ik in de buurt kom van een Xenos, ga ik zeker even kijken of er één te scoren is.

Als ik in de buurt kom van een Xenos, ga ik zeker even kijken of er één te scoren is.

Op de achterkant staat aangegeven wat voor soort product er in welk vakje zit , iets met veiligheid ofzo.
Afgaande op die info is het een box met echt van alles wat, van trektouwtjes tot fontijnen 😏
En als de inhoud een beetje meegaat met de uitstraling van de kalender helemaal top .
Vindt dit echt heel tof bedacht een kalender zonder gore sjokola en vol met hobby 👍😎

Back
Bovenaan