Vuurwerk aan wegwijzer, politie zoekt getuigen

ylke

VWC lid
Markelo, 02-11-2011 • Dinsdag 1 november is aan een wegwijzer aan de Goorseweg vuurwerk (lawinepijlen) bevestigd. Dit heeft een gevaarlijke situatie opgeleverd. Door een snelle melding van een omstander kon de politie het vuurwerk tijdig verwijderen.

Omstreeks 21.45 uur kreeg Politie Twente melding dat twee jongens vuurwerk hadden bevestigd aan paaltjes. Ter plaatse bleek het te gaan om twee lawinepijlen die ieder aan een paaltje waren bevestigd.
De melder kon het volgende signalement van de daders geven: Beiden waren tussen de 18 en 25 jaar oud, hadden donker haar en droegen een blauwe spijkerbroek. De ene dader droeg daarop een donkerkleurige jas, de andere een rood jack met witte letters achterop.
Politie Twente is een onderzoek gestart en wil graag in contact komen met mensen die iets van deze daad hebben gezien of wellicht weten wie de twee jongens zijn. Zij worden verzocht zich te melden. Dit kan via het algemene nummer van Politie Twente, team Markelo 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.

http://www.politie.nl/twente/nieuws/111102103vuurwerkaanwegwijzerpolitiezoektgetuigen.asp

Mooie kop. Vuurwerk aan wegwijzer.Kan je een mooie mop van maken:

Hoe vindt de politie tegenwoordig de weg naar vuurwerkvandalen? Men volgt de wegwijzer...

Gelukkig heeft niemand in Nederland "donker haar en draagt een blauwe spijkerbroek".....kun je iedereen tussen de 18 en 25 jaar wel oppakken;-)

XD hier op school (waar ik nu ben) zijn er maar max 10 met blond/rood haar..
En een blauwe spijkerbroek.. DIE VAN MJI ZIJN ALTIJD PAARS!

haha ik was hierbij,

was een verjaardag, ze hingen er alvast wat pijlen aan de paal,

had iemand gezien en de politie gebelt XD

haha.

facepalm21.jpg

haha ik was hierbij,

haha.

Leuk joh een verjaardag, iemand is jarig, krijgt geld en kan dan meteen met dat geld de schade dokken!

Stelletje gekken, gebruik waarvoor het is.

haha ik was hierbij,

haha.

1 goed bezig! KuCH kuch
2Politie zoekt getuigen jij bent er dus 1 van en loop je stoer over te vertellen op een openbaar forum.!!
3 dubbele schaamte schaamte schaamte.

OJa gelukkig was de cops er optijd bij.
Want anders schade en vuurwerk nog slechter in de media!
Bedankt he!

Back
Bovenaan