Vuurwerk 10-jarig jubileum Fantasieland Ede

jawe

VWC lid
Vandaag te horen gekregen van knaller en darksoul dat er vuurwerk in me buurt zou zijn.
Heb daarzo met hun afgesproken en we hebben een leuk showtje gezien.Het was van Xena vuurwerk die met hun vuurwerk gesponserd hebben voor het 10-jarig jubileum van Fantasieland die vlakbij hun zitten.
Heren van Xena bedankt en leuk jullie gesproken te hebben.
Heb het nog gefilmd met de fotocamera.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bedankt voor de moeite voor het filmen Michel.
Helemaal geen slechte kwaliteit als je weet dat het met een fotocamera gefilmd heeft. Heeft dark Soul ook nog gefilmd dat je weet?

Vond het ook op zich niet slecht voor zo'n cameratje.
Darksoul heeft ook gefilmd mischien dat hij zijne erop wilt zetten?

hey jawe , het was gezellig met jou en darksoul gister avond.

het was leuk dat jullie kwamen praten haha,
en natuurlijk nog bedankt vooor de hulp bij opruimen ;)

gr roel

Ja Ja ik heb ook nog 4 korte filmpjes gemaakt.
Ik zal ze even opzoeken en dan deze post aanpassen!

EDIT:
Hier zijn ze dan!
Men wou me 3x wegsturen omdat ik bij een hek stond wat eigenlijk niet mocht volgens hun maar dankzij Roel kon ik blijven staan. (Thx :thumbup:)
Sorry voor het commentaar op de achtergrond & de lage kwaliteit, filmpjes zijn met m'n mobiel gemaakt. Ik heb ook nog zo'n 200 actie foto's geschoten met m'n telefoon. Als je daar interesse in hebt moet je me even een PM sturen dan krijg je de link naar het album ;)
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan