Vuurpijlen Duitsland

Boundzyy

VWC lid
Ik ben van plan wat cakes en pakketten te halen in Duitsland. Maar wat zijn nou echt goede Duitse pijlen? Of welke pakketten zitten deze?

Aanraders?

Echt goede pijlen zul je in Duitsland niet vinden. Er mag in Duitsland maar 20 gram kruit in een pijl zitten, hier in Nederland mag er 40 gram inzitten. De pijlen op de Nederlandse markt zijn dus veelal mooier.

Rocket rallye is leuk inderdaad en die pijlen met bombenfullung/doppelschlag zijn meestal ook wel leuk.

Echt goede pijlen zul je in Duitsland niet vinden. Er mag in Duitsland maar 20 gram kruit in een pijl zitten, hier in Nederland mag er 40 gram inzitten. De pijlen op de Nederlandse markt zijn dus veelal mooier.

Dat is idd waar, maar er zullen heus ook wel pijltjes van 20g mooi zijn :)

Wie goed zoekt kan in nederland beter slagen dan in duistland. Ik heb dit jaar een aantal pakken van 5 20gr pijlen voor €3.95 . Dat krijg je niet in duitsland.

Eens maar voor t geld zijn ze wel oke . Ik haal ze ook in nederland en duitsland

Dogfight pijlen zijn wel mooi. 12 pijlen voor 8 euro, Nederland worden ze ook op een paar plekken verkocht maar dan zijn ze 13 euro.

Back
Bovenaan