Vurige Catie

Artikelnummer: 083
Artikelnaam: Vurige Catie
Netto Kruitgewicht: 285 gram
Effectomschrijving: deze op het oog rustige dame barst na het aansteken van het lont uit tot een vurig spektakel met veel goud, groen en witte sterren
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: €30,-

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Orginele naam dan. De cake zelf is ook goed te noemen. Mooie crosette's met blinkereffecten. Een lekker rap tempo.

Wat is de prijs?

En persoonlijk zou ik voor een 19 schots eerder de Extreme Salute aanschaffen, die valt bij mij dan meer in de smaak. Dat overigens los gezien van de eventuele prijs.

vuurwerkshow

vuurwerkshow

ik ben naar de show geweest en ik vond hem best mooi de hele show eigenlijk wel qwa prijzen vind ik ze ook wel mee vallen vergeleken bij ons in de buurt ik vond zelf de witte kadaver erg mooi en in het begin van de show was er een zet van 4 potten de laatste daar van wil ik er wel een paar van hebben ik hoop dat ze die los verkopen:D:D:D

leuke cake, maar ik vind em niet afwisselend genoeg. voor mij een no-buy

toevoeging: de effecten zijn echter wel bijzonder te noemen: lijken wel 3 effecten in 1 schot: blinking / crackling / split-ball effect

Vurige Catie - Marijn - DEMO Garskamp Apeldoorn DECEMBER 2008

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zijn dan ook geen echte crossettes. Een écht crossette ploft uit elkaar zonder burst. Deze cake heeft juist wel een harde burst. Het gaat hierbij om de glitter, welke zijn opgefleurd met vier grote sterren per schot. Die vier grote sterren geven inderdaad de indruk van een crossette, hoewel ik deze cake niet zou willen omschrijven als echte crossettes. Die heldere kleuren kan ik alleen maar beamen.

wacht eens ff
gister is deze cake op de demo van harten 4 en wat ik me nog kan herrineren is dat deze toch mooie crossetes had .
of ben ik soms in de war ?

Back
Bovenaan