Vulcan Europe Catalogus 2025-2026

1743247581522.png

Prachtig, zouden ze die ook in Amerika verkopen?
De Rocket Man wel maar dat oranje ventje.

Trouwens oranje ventje....

Link werkt niet meer 😔

Was benieuwd welke de Berlin kan vervangen 🤗

En hebben ze multi color of compounds waar echt alle kleuren in zitten? Mis de echte kleurrijke producten.

Hakutaku of Jaguar?
Ja opzich leuke bakken
Jammer alleen van de 20mm die er tussen zitten
kwa kleuren voornamelijk groen en rood dacht ik al heeft de jaguar ook rose als ik mij niet vergis
Maar is jammer dat er niet een bak is met rood, oranje, geel, groen, blauw, paars en rose hebt die goed naar voren komen. Moet gewoon een grote disco worden in de straat 😂 maar dan heb je meteen iets unieks wat je niet vaak ziet en eruit springt.

Ja opzich leuke bakken
kwa kleuren voornamelijk groen en rood dacht ik al heeft de jaguar ook rose als ik mij niet vergis
Maar is jammer dat er niet een bak is met rood, oranje, geel, groen, blauw, paars en rose hebt die goed naar voren komen. Moet gewoon een grote disco worden in de straat 😂 maar dan heb je meteen iets unieks wat je niet vaak ziet en eruit springt.
Je kan ook Pangu of Riakeo checken qua kleuren

Ja opzich leuke bakken
Zoals @Vuurwerkfeestje NL al aangeeft, kijk eens bij Pangu, ik denk bijvoorbeeld aan de Colorblind:

• Like
Waarderingen: S88
Back
Bovenaan