Vrouw sterft nadat vuurwerk ontploft in slaapkamer.

ylke

VWC lid
In het Amerikaanse Auburndale (Florida) is een 49-jarige vrouw omgekomen, nadat er plots vuurwerk afging in haar slaapkamer. Kathryn Flint had het vuurwerk daar opgeborgen, om later op de avond af te schieten tijdens de Amerikaanse Onafhankelijkheidsdagviering.

Toen de vrouw het vuurwerk ging halen, ging het om een nog onbekende reden af. Hierbij werd Flint zwaar verbrand. De 25-jarige zoon van de vrouw, die zich op dat moment ook in het huis bevond, probeerde de dame nog te redden. Hij sleepte haar uit de brandende kamer en belde de hulpdiensten.

Tevergeefs. Flint stierf op weg naar het ziekenhuis aan haar verwondingen. Ook een van de honden van de vrouw liet het leven.

Bron: Daily Mail

Bron

zomaar ontploft kan ik me niet voorstellen, misschien ontstekers er al in oid?
Hoe het ook zij, wat een drama voor dit gezin. Dit wil je niet meemaken en gun je niemand.
greetzz

Lekker respectvol.
En wat heeft Groen links met dit bericht te maken.

Dat als het weer November wordt dit bericht gepubliceerd zal worden en weer aangehaald zou worden door groenlinks. Groenlinks smult hierbij, een dode. Vinden ze fantastisch kunnen ze weer laten zien hoe gevaarlijk vuurwerk wel niet is

Ik zeg niet dat ze het niet gebruiken (GroenLinks) maar er wonen 317.598.000 mensen in Amerika en met een gebeurt zo iets wat hier in de media komt.
Dat zet geen zoden aan de dijk.Er worden er per dag heel wat meer kapot geschoten.

Ik zeg niet dat ze het niet gebruiken (GroenLinks) maar er wonen 317.598.000 mensen in Amerika en met een gebeurt zo iets wat hier in de media komt.
Dat zet geen zoden aan de dijk.Er worden er per dag heel wat meer kapot geschoten.

Jup, je wilt niet weten hoeveel ,ongelukjes' er met wapens in de USA gebeuren...

Die ongelukjes vallen gewoon onder de eigen verantwoordelijkheid. Vrijheid is erg veel waard. Risico op doodgaan of gewond raken gaat boven gedwongen worden om veilig en saai in leven te blijven.

Ach mijn opmerking zou respectloos zijn terwijl mijn opmerking bedoeld was aan te geven dat zoiets als dit wel weer gebruikt zal gaan worden door partijen als groen links en sgp.een kijkje in de haagse politiek leert dat men maar wat graag internationale en of amerikaanse voorbeelden aanhaalt om nationale argumenten te onderbouwen/steunen.

Ach mijn opmerking zou respectloos zijn terwijl mijn opmerking bedoeld was aan te geven dat zoiets als dit wel weer gebruikt zal gaan worden door partijen als groen links en sgp.een kijkje in de haagse politiek leert dat men maar wat graag internationale en of amerikaanse voorbeelden aanhaalt om nationale argumenten te onderbouwen/steunen.

Daar zijn ze heel selectief in,alleen het geen benoemen wat hun het besten uitkomt,en niemand de mogelijkheid geven daar commentaar op te geven.
Dat wat nu in Italië verkeert is gegaan zal ook wel de revue passeren,maar dan word er niet genoemd hoe de rest van italie met vuurwerk omgaat en wat er allemaal mag.
Altijd alleen maar het negatieven.

Back
Bovenaan