Vroeger nu nog te krijgen?

Ik zou zo graag het knal assortiment terug willen van vroeger veel keus en beter dan de pruttelpoep van nu.als je toch een beetje in de zelfde sfeer wilt stoken moet je wel naar belgie om djf of dragons te halen bah.

Ik zou zo graag het knal assortiment terug willen van vroeger veel keus en beter dan de pruttelpoep van nu.als je toch een beetje in de zelfde sfeer wilt stoken moet je wel naar belgie om djf of dragons te halen bah.

Helemaal mee eens,wat een troep word er verkocht.Vroeger betaalde je wat meer voor een slof maar daar kreeg je ook kwaliteit voor.Nu betaal je 2 euro of nog minder voor een slof wat eigenlijk nog teveel is voor deze troep.

Kennen jullie deze nog ?
DC064.jpg

https://www.vuurwerkbestelling.nl/friesland/leeuwarden/de-stunthal/vuurpijlen/?PHPSESSID=3g0e9nfcd069beui2bognnkr07#cbox

Een mooie lange fluit met crackling.
Zelf heb ik ze in geen jaren te koop gezien. Toevallig vorig jaar een paar weggeschoten die nog in een schoenendoos lagen. Maar nu zijn ze er weer. Leuke pijltjes. Vaak 2 pakjes voor een euro (20 st)

Kennen jullie deze nog ?
DC064.jpg

https://www.vuurwerkbestelling.nl/friesland/leeuwarden/de-stunthal/vuurpijlen/?PHPSESSID=3g0e9nfcd069beui2bognnkr07#cbox

Een mooie lange fluit met crackling.
Zelf heb ik ze in geen jaren te koop gezien. Toevallig vorig jaar een paar weggeschoten die nog in een schoenendoos lagen. Maar nu zijn ze er weer. Leuke pijltjes. Vaak 2 pakjes voor een euro (20 st)

Deze had ik een aantal jaar terug, Beko had ook zoiets voor de zelfde prijs.

Voor de liefhebbers van oude spulletjes: kijk eens via Bestelvuurwerk.nl bij Rotterdam Cultivar. O.a. oude Diamond Collection en Mercurius

Unieke producten: waar te vinden?

Unieke producten: waar te vinden?

Hi allen,

Ik heb mijn collectie zo goed als rond. Na alles besteld te hebben ben ik aan het rondkijken of ik nog oude/interessante producten kan scoren. Ik zoek niet naar specifieke producten, maar tof spul zoals de 8pack van Broekhoff en Imperial van Wolff mag altijd bij de collectie.

Dus ik dacht, hey ik ben vast niet de enige die ook geïnteresseerd is in oude/interessante producten die je nog kunt scoren. Voor de geïnteresseerden leek het me goed om een topic te hebben waarin we links kunnen delen van shops waar interessante (oude) producten nog worden aangeboden.

Ik trap af. De Blue Camuro van Knock Out is nog te verkrijgen bij Chinatown Woerden.

Fietsenhal Middenmeer moet je wel rekening houden met 2 uur in de rij staan en het wellicht überhaupt niet krijgen van je spulletjes

Back
Bovenaan