Vroegâh, toen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegâh. Toen je na Oud & Nieuw het gevoel had of je in een diep gat gevallen was.

Laatst bewerkt:
Vroeger toen je je nog druk maakte of je nog wat babyrotjes overhad om 12uur ipv het weertopic op vwc...

Vroeger, toen ik nog samen met mijn gezin aan het kerstontbijtje zat. Nu gescheiden en 1 kid thuis die ziek op bed ligt en ik zit achter VWC. Merry x mas lol :confused:

Vroegâh toen de straten overdag helemaal rood kleurden van alle matten.

Edit, kleine spelfout :p

Laatst bewerkt:
Vroeger... toen je de held vd straat was met je 200gram cake met fisheffect (en de rest alleen fonteintje had)

Vroegah toen er nog geen freakacties waren en we gewoon moesten wachten tot december

Gelukkig is die tijd wel geweest en kunnen we het hele jaar door bestellen. Dit zorgt er zeker voor dat je in de juiste sfeer blijft.

Vroegah toen je nog kon reageren op buitenlands consumenten vuurwerk.
Sorry ik mis het echt!

Vroegah, toen je in december dagelijks de brievenbus controleerde op folders.

Vroegah toen f1 nog niet bestond.

Vroegah toe je in de goudengids nog Belgische advertenties kon vinden.

Vroegah toen je op 1 januari door de snippers en klei moest banjeren wat de plaatselijke jeugd had achter gelaten!

Vroegah de tijd van happyness, Bamboo crackers ,tover fonteinen en , roze grondbloemen.

Vroegâh, toen ik op oudjaarsdag met een tas vol vuurwerk om half 10 de straat op ging. Vervolgens de hele dag door het dorp lopen en van alles afsteken. Genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan