Vroegâh, toen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegah, toen de bierkratten nog van hout waren, dat je nog moest door zuipen om het warm te krijgen :biertje:

Vroegah, toen je gewoon 4 dagen kon stoken zonder gezeik. Na het afhalen direct beginnen en je special nog wat achter de hand hield voor 1 januari in de avond om het nog met andere te vieren.

Vroegah, toen je helemaal zwart van het kruit onder de douche moest van je ouders.

Vroegah toen het op het forum nog ging over of een bepaald stuk vuurwerk mooi was of niet. Vroegah toen de sfeer nog goed was. Vroegah toen we nog niet zo verdeeld waren... Ik wil terug naar Vroegah!

Vroegah toen niemand van corona had gehoord en er geen achterlijke ideeën waren om te verbieden 2 jaar op rij. Ik mis de afhaaldagen van dat mooie spul, het bekijken in de winkel of de bestelling klopt. En 31 december om het mooie legale spul af te steken. Ik wil ook terug naar vroeger.

Vroegah,toen iedereen accepteerde dat het rond de jaarwisseling knalde en daar niet zo moeilijk over deed. Moet je nu eens zien hoe onze maatschappij veranderd is,echt triest.

Vroegah, toen zwarte piet zwart was, je een jodenkoek of moorkop kon vreten, een vuurwerk verbod ongehoord was en toen alpeco nog bonbridge sahara thunder 100vt blokken verkocht, en je shells en lawinepijlen zo kon kopen in Bels... ohja, en toen vroegah ik in november zin had in oudjaar in plaats van stress

Toen om 00:00 de oorlog uitbrak door de vele 100k klappers en de straten rood waren.
Tussen de rol en eindbom een korte pauze zat en de eindbom polsdikke knallers bevatte.

Vroegâh toen je als 12 jarig jochie midden in de nacht zwetend wakker werd omdat je gedroomd had dat je vuurwerkbestelbon nergens meer te vinden was.

Vroegah, toen ik als klein jongentje op nieuwjaardag liep te zoeken naar rotjes die niet waren afgegaan :angel:

Vroegah, toen December de maand van het jaar was, en je de schoenzolen kaal liep naar de etalages om al het moois te zien.

Vroegah, toen ik als jochie van 11 gewoon een bestelling kon doen bij Sporthuis Henk Peer in Utrecht en op de eerste verkoopdag mijn bestelling op kon halen.:angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan