'Vrijwilliger kan vuurwerkdoden voorkomen'

vergeet niet dat de antivuurwerk lobby een sterke woordvoerder heeft in die oranje flapoor,er zou een pro vuurwerk lobby op moete staan met een zak geld en wat zendtijd moeten kopen op tv om een paar uitzendingen te maken met positief vuurwerk nieuws

Wat chappie zegt, ik heb al vaker zoiets gezegd.
Je zou denken dat china etc wel lobbyen.
Alle andere grote branches zoals tabac, alcohol, hebben grote lobbies.
Zoiets zou allang verboden zijn als die niet zo actief daarin waren.
Verder zag ik het rtl stukje en die mensen die dat doen die zijn bij voorbaat al op problemen uit en vuurwerk staat er eigenlijk los van vaak hebben ze niet eens gedronken als ik dan denk aan de haagse wijken en wie het zijn.
En daar heb je al een aantal soort van groepen die rondlopen en aanspreken en dat heeft best wel gewerkt, maar je kunt niet alles verwachten.
Ik haal het niet in me hoofd om rond te lopen daar.

De politie in Limburg heeft de e-mailadressen van ruim 250 burgerrechercheurs in Weert gelekt, meldt de site van De Limburger/Limburgs Dagblad. Deze inwoners van Weert hebben zich als burgerrechercheurs aangemeld in het onderzoek naar de serie autobranden in die gemeente om als extra oren en ogen van de politie te fungeren.

Het team autobranden van de politie Limburg stuurde in de nacht van dinsdag op woensdag een mail naar de aangesloten burgerrechercheurs, maar in de mail waren alle e-mailadressen zichtbaar voor de ontvanger.

De politie beloofde eerder de gegevens van burgerrechercheurs geheim te houden in verband met privacy, maar het ging dus mis. De politiewoordvoerder spreekt van een 'heel vervelende' zaak.

bron

Daar gaat dan de privacy van je 'vrijwilligers'.
Goed over nadenken waar je aan begint als je expliciet/heimlijk samenwerkt met de politie rondom de jaarwisseling. Zonde dat goedbedoelde projecten hierdoor gedoemd zijn te mislukken.

Linkse protocollen zijn volgens Wilders juist weer onzinnig bureaucratisch. Dus tja, wat protocollen?

Punt is. Protocollen zijn nodig. Daadkrachtige mensen die integer om en rond protocollen heen kunnen werken en indien nodig deze opzij zetten ook.

Aan ordinair farizeërs-gedrag heeft de maatschappij echter niets (hierbij doel ik uiteraard op een ex-partner van mij). Hahaha.

ik zie mezelf in deze buurt echt niet sommige mensen aan spreken op hun gedrag want dan kun je gelijk bier flessen gaan ontwijken..
kheb wel vaak genoeg oudens met kinderen geholpen met veilig afsteken, en dat vind ik ook gewoon leuk om te doen want ik help graag mensen.

Back
Bovenaan