Vriezenveen 11-12-2009

11 December 2009 Vuurwerk Demo RUBRO vuurwerk te Vriezenveen.

Plaats : Vriezenveen
Provincie : Overijssel
geschoten door : Royal Fireworks
wat : RUBRO assortiment
waar : weiland achter het bedrijventerrein Weitzelpoort te Vriezenveen
tijdstip: tussen 19.45 uur en 21.30 uur.

(orgineel bericht van AVP , maar zelf aangevuld)

Ik zal ook zeker aanwezig zijn bij deze demo.
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe producten van Rubro.
Ik heb er zin in,tot dan.

Groots vuurwerk Weitzelpoort

2_50_highlight_dinsdag_vuurwerk.jpg

WIERDEN - Het Wierdens bedrijf Vuurwerkdiscount Van den Broeke houdt speciaal voor alle liefhebbers en voor de opening van de nieuwe vuurwerklocatie in Vriezenveen op vrijdag 11 december om 20.00 uur aan de bedrijfsweg 58 in Vriezenveen (industrie terrein Weitzelpoort) een spectaculaire vuurwerkshow. Met meer dan 1000 kg vuurwerk één van de grootste shows in Nederland!
Iedereen is van harte uitgenodigd om te genieten van fantastisch vuurwerk onder het genot van een hapje en een drankje.
Vanaf deze week is er weer volop de mogelijkheid om vuurwerk te bestellen. Het bestellen van vuurwerk kan in één van onze drie winkels in Wierden, Almelo of Vriezenveen gebeuren maar natuurlijk ook weer via internet. Via de website www. vuurwerkdiscount.nl kunnen klanten overzichtelijk en snel een bestelling plaatsen in de webshop. Vervolgens kunnen klanten eigen afhaaltijden en afhaaldag bepalen.

Als ik het kan redden vanavond om 20:00 dan ben ik er ook!!
Dit wordt geen kleine demo, maar gewoon flink los :)

Vuurwerkdiscount had het zeker goed geregeld. En een prachtige winkel hier in Vriezenveen;) Genoeg ruimte om veel mensen tegelijk te helpen....

In de show za gje echt super producten voorbij komen...Vuurwerkdiscount had het goed geregeld, helaas had de schieter(royal fireworks?) het niet goed geregeld. Vond het maar slecht geschoten, en het duurde erg lang voordat er een product was aangeschoten.
De manier van schieten vond ik nogal appart....producten vlak voor het schieten pas neerzetten? nouja zo hoort het volgens mij niet....

m.v.g.
Jeroen13,7

Schieter was inderdaad royal fireworks. :wink:
Moontan gaf zelf ook al aan dat de tijd tussen de diverse cakes gewoon te groot was, het duurde gewoon erg lang voordat de cakes aangestoken waren. Maarja dat kon de pret niet drukken, gewoon erg mooie producten gezien, inclusief een hele lekkere finale :D

Back
Bovenaan