Vragen van de buren/straat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, wat zal ik zeggen...
Krijg hier in November al de vraag of ik Oud en Nieuw niet ergens anders kan vieren, en dat er mensen om 00:45 naar buiten komen om te vragen of ik niet kan stoppen want ze hebben overlast.
Allemaal grijze gepensioneerde oudjes, die liever zeiken dan een compliment geven. :thumbsdown:

Tja, wat zal ik zeggen...
Krijg hier in November al de vraag of ik Oud en Nieuw niet ergens anders kan vieren, en dat er mensen om 00:45 naar buiten komen om te vragen of ik niet kan stoppen want ze hebben overlast.
Allemaal grijze gepensioneerde oudjes, die liever zeiken dan een compliment geven. :thumbsdown:
ja te triest voor woorden toch, eenrichtings verkeer noem ik het..... je stookt in de toegestane tijd en toch krijg je gezeur van die oudjes.

Elk jaar vragen de buren weer of wij thuis zijn met oud en nieuw. Afgelopen jaar door omstandigheden veel minder vuurwerk gehad, dit wisten de buren ook. Hadden ze warempel zelf vuurwerk gekocht. Afgelopen jaar was laatste oud en nieuw in onze oude straat, omdat we een ander huis hebben gekocht, waar we in juli de sleutel krijgen. De buren in onze nieuwe straat verheugen zich al op onze komst, ze hadden al gehoord van mijn vuurwerkhobby, zelfs de 1e plannen zijn al gesmeed met onze nieuwe straat!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan