Vragen omtrent vuurwerkwinkels Zuid Holland

Goedenavond vuurwerkliefhebbers, Wij Vuurwerkwinkel de kanonslag (Rotterdam/Capelle aan den IJssel) zijn vanaf deze week weer begonnen, met een prachtige lijn! (die houden we nog even geheim) We zijn alweer druk bezig de meest optimale folder te maken en te zorgen dat de laatste 3 dagen voor 1 ieder weer een groot feest gaat worden!
je kan ons volgen via facebook: de kanonslag.
De site www.dekanonslag.nl gaat ook snel de lucht weer in!
12-12-2015 hebben wij als specialde datum, daar later nog meer informatie over!
mocht je vragen hebben kan je die altijd stellen! doe dat dan even via ons forum die uiteraard op vuurwerkcrew.nl te vinden is!

Fijne avond! PS voordat je het weet is het weer zover! wij kunnen in ieder geval niet wachten

De kanonslag!

Leuke winkel in zuid holla d die voor schappelijke prijs karton knalcakes heeft ?
White thunder silver salute thunderking 100 shots etc ?

IK heb een karton bij vuurwerkland steenbergen in de preorder besteld vestingeging rotterdam volgens mij staat hij nu ook op de vuurwerklandfreak site

Bedankt voor je informatie, heb net ff gekeken.
Ik vind €220 persoonlijk een beetje te veel, ik had gelezen dat je rond de €110 voor een karton betaalt.

Bedankt voor je informatie, heb net ff gekeken.
Ik vind €220 persoonlijk een beetje te veel, ik had gelezen dat je rond de €110 voor een karton betaalt.

Ohw hij was toen 140.
Wellicht doet een mailtje wonderen.
Anders kan je patrick van vuurwerkhuizen proberen.
Wel in breda uurtje rijde

Kan de topic niet meer vinden en zelf reageren ze ook niet. Dus even hier vragen.

Afgelopen jaar is Zena dus weg, maar volgens de Zena website verkopen ze nog wel. Ook staan ze op vuurwerktotaal. Dus ik vraag mij af aangezien ze via social media zeiden dat ze geen Zena meer verkochten. Hoe zit het nu met Immercool? (Ook wel Zena Reeuwijk geheten verleden jaar, ik weet niet eens meer wat ik ze moet noemen).

Wel bizar als je de winkeltopics eens door kijkt en constateert hoe opvallend veel winkels er tussen staan die niet meer bestaan :cry:

Back
Bovenaan