Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke winkels zijn al open in de provincie Zuid-Holland ?
Geen een, alleen is bij sommigen al wel voorverkoop via de webwinkel mogelijk.
Zena Zoetermeer (Vuurwerk Totaal)
als ik alleen naar mijn woonplaats kijk is de keuze niet zo heel ruim eigenlijk. Groenrijk (lesli), Vuurwerk Zoetermeer (Broekhoff, Lesli, Wolff) Intratuin (Schuurmans, Bonfireworks/dream), Hutuin (GBV-Weco), Zena Zoetermeer (Vuurwerk Totaal), Vuurwerkland Zoetermeer (Wolff) en dan zijn er nog wat kleinere dealers zoals de fietsenwinkels e.d. De grote namen zijn goed verkrijgbaar maar mis toch wel een aantal importeurs (Rubro en Royal bv.).
Als je van herwijnen bedoeld met vuurwerk zoetermeer die verkoopt ook hardix volgend mij.
Heb ik iets gemist maar ik weet haast wel zeker dat wij hier geen zena hebben, dus ook geen zena artikelen en geen vuurwerktotaal artikelen, helaas....
Als je van herwijnen bedoeld met vuurwerk zoetermeer die verkoopt ook hardix volgend mij.
Zelf woon ik in Noordwijk, in de buurt heb ik hier Jan Hobbel welke Broekhoff verkoopt, De Mooij vuurwerk welke Hardix verkoopt. Vuurwerk fixet Voorhout met Wolff, China Red, Broekhoff en Top1Toys Katwijk met Katan.
Een redelijk uitgebreide selectie dus. Is het overal in Zuid-Holland dat er in de buurt behoorlijk wat verschillende importeurs zaken doen?
Ik lees hier namelijk best vaak dat in sommige plaatsen dealers allemaal dezelfde collecties verkopen, of er maar 1 dealer beschikbaar is.
Je vergeet van Dam in Noordwijkerhout die gbv en zena verkoopt.
Ik vergeet er inderdaad nog een paar, zelf ook nog een dealer van Mercurius gevonden in Katwijk, en ik dacht te menen van een zaak in de buurt vorig jaar ook nog een folder had waar Royal Fireworks in stond.
Qua selectie in de Bollenstreek weinig te klagen in ieder geval.
Hoe heette die winkel in de jaren 80 ook alweer in de dorpstraat waar je de thundercrackers van weleer kon kopen, was das niet hengelsportwinkel van kleef ?
En in de hoofdstraat heeft ooit een tweede winkel naast hobbel gezeten, ook weg ?
Zou heel goed kunnen, heb die tijd zelf grotendeels gemistIk denk dat je de hengelsportzaak bedoelt die hier gevestigd was
als ik alleen naar mijn woonplaats kijk is de keuze niet zo heel ruim eigenlijk. Groenrijk (lesli), Vuurwerk Zoetermeer (Broekhoff, Lesli, Wolff) Intratuin (Schuurmans, Bonfireworks/dream), Hutuin (GBV-Weco), Zena Zoetermeer (Vuurwerk Totaal), Vuurwerkland Zoetermeer (Wolff) en dan zijn er nog wat kleinere dealers zoals de fietsenwinkels e.d. De grote namen zijn goed verkrijgbaar maar mis toch wel een aantal importeurs (Rubro en Royal bv.).