Vragen aan Vuurwerktotaal 2025/2026!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Ik had de laatste Wicked Whistle uit de outlet van een winkel in de buurt, erg jammer dat deze niet meer gemaakt wordt, want vond het echt een leuke cake! Zouden jullie deze kunnen herintroduceren?

Allereerst mijn complimenten voor de Hanging 'n Banging en Scuba. Deze twee cakes laten zien wat we in het verleden van Vuurwerktotaal zagen.

Ik was echt een fan van de Volt! Specialized serie waar nu helaas nagenoeg niets meer van over is. Toppers zoals de Wicked Whistle, Streetmuscle en The Ultimate waren geweldig. Zijn er plannen om deze lijn nieuw leven in te blazen en weer wat speciale cakes met één effect uit te brengen?

Waar we nu op af stevenen is een kooienverbod per 2025. Worden huidige producten met kooi dan aangepast en geïmporteerd zonder kooi of vervallen alle kooi producten en worden er nieuwe productlijnen uitgezet? Dit is handig voor ons om te weten, zeker met uitloopjaar. Dan weet je zeker wat je wel / niet koopt.
Dank!

Vroeger hadden we de Wave’em dit was een fantatische waaier met super mooi effect.
Nu zit deze enkel nog in de double dope als laatste cake.

Zijn er plannen om deze waaier weer terug op de markt te brengen, hetzij in kleinere vorm.

Hoe kan het dat er veel producten van oa Volt een mindere kwaliteit hebben gekregen, hebben jullie een grens onder de ondergrens gezocht omdat de eisen volgend jaar strenger worden en er al een voorschot op is genomen? Het viel mij gewoon op dat er echt veel producten niet meer presteren als vanouds. voorbeelden bijv:
-White Red Rebel
-Usian Volt
-E-Pulz

Dit resulteert voor mij dat ik volgend jaar niet meer voor deze producten zal kiezen.

Back
Bovenaan