Vragen aan Royal Fireworks

zoals mijn collega jeroen al zei , het wachten zal meer dan beloont worden trust me :P .
jullie zullen weer versteld staan , het heeft alleen nog heel even tijd nodig maar het komt goed .

mvg

team royalfireworks

Ik wil het team Royal Fireworks bedanken voor het online plaatsen van de nieuwste films van de Red Factory collectie.
Komen er ook nog verbeterde films van de Royal Garden collectie?

Ik wil het team Royal Fireworks bedanken voor het online plaatsen van de nieuwste films van de Red Factory collectie.
Komen er ook nog verbeterde films van de Royal Garden collectie?

zoals bij de red factory is er ook voor de royal gardens collectie een nieuwe film layout gemaakt en zodra deze helemaal klaar is zullen de filmpjes ervan hier verschijnen .

mvg

team royalfireworks

Is het al bekend wat de prijzen voor het jaar 2010 gaan doen?
Worden de producten duurder? Of blijft alles gelijk?

Oke zal alvast mijn eerste vraag stellen!
De vrij nieuwe Fu colectie is bij velen een beetje teleurstellend geweest!
De efecten waren goed en de kleuren geweldig!
Helaas viel de Burst en de versprijding erg tegen.(meden dat de gehele colectie zonder kooi is geproduceerd)
Wat willen jullie hier aan gaan doen?
Blijft de fu colectie bestaan zoals hij nu is of zal deze worden aangepast (nu wel met kooi?)
of Blijft de Fu in oorsrong en worden de beste Producten aan gepast en verdeeld onder jullie andere lijnen?

MVG 3xH

Zouden jullie van de Tears of beauty kunnen overwegen een 100s versie te maken? Hij is in de 36s namelijk al kicken laat staan in een 100s versie.

Laatst bewerkt:
Oke zal alvast mijn eerste vraag stellen!
De vrij nieuwe Fu colectie is bij velen een beetje teleurstellend geweest!
De efecten waren goed en de kleuren geweldig!
Helaas viel de Burst en de versprijding erg tegen.(meden dat de gehele colectie zonder kooi is geproduceerd)
Wat willen jullie hier aan gaan doen?
Blijft de fu colectie bestaan zoals hij nu is of zal deze worden aangepast (nu wel met kooi?)
of Blijft de Fu in oorsrong en worden de beste Producten aan gepast en verdeeld onder jullie andere lijnen?

MVG 3xH

Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat de fu collectie wordt verbeterd met hardere burst, dus ook met extra kooi ;)

Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat de fu collectie wordt verbeterd met hardere burst, dus ook met extra kooi ;)

zou een zeer welkom zijn ja!
Ja ik heb het ook gehoord.
maar wil tog liever een bevesteging van ryal zelf:wink:
vandaar dat ik meteen maar die vraag hier poste.

Back
Bovenaan