Vragen aan Royal Fireworks

Vooruitlopend op het eerste bezoek van Vuurwerkcrew aan Royal Fireworks alvast nog een vraag:

Vorig jaar was de eerste kennismaking met de producten uit de collecties van Royal Fireworks al in de maand juli voor de (aspirant) dealers.
Wat gaat de strijdwijze van Royal voor dit jaar worden, komen er al weer vroeg demo,s? En komt er ook nog een demo die voor iedereen toegankelijk is?

beste fred

ook voor ditjaar willen we ervoor gaan zorgen dat we alles optijd in huis hebben (we weten natuurlijk niet op welk termijn dat precies zal zijn) maar ga er vanuit dat we er weer vroeg zullen zijn (mits nieuwe items in de collectie opzich laten wachten maar daar gaan we niet vanuit).
en het is natuurlijk geen verkeerd idee om een demo tegeven voor de consument we zullen dit intern is gaan bespreken .

mvg

TEAM ROYALFIREWORKS

Laatst bewerkt:
De afspraak met Royal Fireworks is gemaakt voor 12 maart a.s.
Het is wat later geworden i.v.m. mijn bezoek aan China.
Jullie hebben dus nog voldoende tijd om jullie vragen te stellen.
Maak van deze gelegenheid gebruik zou ik zeggen, de mannen van Royal Fireworks staan te popelen om ook naar China te gaan :p

Waarom zijn er in het korte bestaan van Royal Fireworks, al zoveel profblokken op de illegale markt van Royal Fireworks

Donald, verwacht je nou écht een antwoord te krijgen op die vraag? Met alle respect, maar het lijkt me meer dat je aan het stoken bent.

Ik vind het wel een terechte vraag eigenlijk. Een importeur heeft ook een verantwoordelijkheid voor het professionele vuurwerk wat ze importeren.
een duidelijk antwoord draagt bij aan de geloofwaardigheid van het bedrijf Royal Fireworks dat vooral bij consumenten bekend is, en steeds bekender wordt.

Donald, verwacht je nou écht een antwoord te krijgen op die vraag? Met alle respect, maar het lijkt me meer dat je aan het stoken bent.

Wat ik wel frappant blijft is dat mensen Herlat shells , Kruiterij blokken etc allemaal fantastisch vinden. Maar nu er wat filmpjes van Royal opduiken er grote ophef is.

Toen gingen der ook geen mensen in de topics van Original vragen hoe het komt dat er Herlat shells in omloop waren, of hoe de Kruiterij blokken massaal te verkrijgen waren.

En alsnog vind ik zo'n discussie niet in een topic als dit thuis horen. Er is duidelijk aangegeven dat dit topic bedoeld is voor consumenten vuurwerk. En ik respecteer ieder zijn mening maar om nou weer 100x dezelfde discussie in een topic te laten aanwakkeren lijkt me iets teveel van het goede. Maargoed, dat is mijn mening.

Wat ik wel frappant blijft is dat mensen Herlat shells , Kruiterij blokken etc allemaal fantastisch vinden. Maar nu er wat filmpjes van Royal opduiken er grote ophef is.

Heb je wel gelijk in.
Er wordt genoeg proffesioneel vuurwerk van Nederlandse importeurs weggeschoten.
En niemand geeft daar een kik over.
Nu zijn er een aantal proffesionele spullen van een nieuwe importeur op de illagele markt en dan moet de importeur hangen in de hoogste boom.
Vaag.
En waarschijnlijk is een derde partij de schuldige en kan Royal Fw er niks aan doen.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen liefhebbers,

Eind maart zal een deel van ons team naar China vertrekken. We gaan dan de design en de tekeningen voor het consumenten vuurwerk 2010 inleveren.

Dit jaar gaan we zeker uitbreiden met consumenten artikelen. Het is nu voor ons te vroeg om hier dieper op in te gaan. Zodra we de dummy's hebben en de items zijn klaar zullen we het hier publiceren.

Als jullie nog vragen hebben over ons consumenten vuurwerk stel ze gerust dan kunnen we deze beantwoorden,

Groeten

Team Royalfireworks :bye:

Jullie gaan uitbreiden met het consumenten vuurwerk, maar zullen er ook cakes verdwijnen uit het assortiment?
Ik hoop dat jullie de budget potjes nog houden dit jaar, afgelopen jaar zijn ze me namelijk erg goed bevallen::D

Jullie gaan uitbreiden met het consumenten vuurwerk, maar zullen er ook cakes verdwijnen uit het assortiment?
Ik hoop dat jullie de budget potjes nog houden dit jaar, afgelopen jaar zijn ze me namelijk erg goed bevallen::D

Zover het er nu uitziet zal er nog niet in het assortiment gesneden worden.
Wel zullen er een aantal uitbreidingen komen.
Hoe en wat het precies wordt houden we even voor ons:p,Maar qua kwaliteit zal deze hetzelfde zijn als de reeds bestaande producten,Al dan niet beter
En ik verwacht dat we weer met hele mooie producten gaan komen.

gr
Team ROYAL FIREWORKS.

Laatst bewerkt:
De afspraak met Royal Fireworks is gemaakt voor 12 maart a.s.
Het is wat later geworden i.v.m. mijn bezoek aan China.
Jullie hebben dus nog voldoende tijd om jullie vragen te stellen.
Maak van deze gelegenheid gebruik zou ik zeggen, de mannen van Royal Fireworks staan te popelen om ook naar China te gaan :p

beste moontan
dat klopt helemaal 12 maart aanstaande zullen wij van royalfireworks de mensen van vwcrew weer van harte welkom heten in ons bedrijf voor een gezellig bezoek, we kijken er alweer naar uit.

Waarom zijn er in het korte bestaan van Royal Fireworks, al zoveel profblokken op de illegale markt van Royal Fireworks
Ik vind het wel een terechte vraag eigenlijk. Een importeur heeft ook een verantwoordelijkheid voor het professionele vuurwerk wat ze importeren.
een duidelijk antwoord draagt bij aan de geloofwaardigheid van het bedrijf Royal Fireworks dat vooral bij consumenten bekend is, en steeds bekender wordt.

beste poziloc en heartworm

om even bij het begin te beginnen hebben wij deze vraag nu inmiddels al meerdere malen beantwoord , en dat blijven we helaas niet doen , daarnaast wil ik jullie er graag nog even op wijzen dat dit topic bedoeld is voor het consumenten vw uit onze collecties , als jullie daar vragen over hebben zulen wij deze graag voor jullie beantwoorden.

beste denjo
wij zijn op dit moment nog bezig met een evaluatie over afgelopenjaar. naar aanleiding daarvan zullen wij gaan kijken of er nog eventuele verwijderingen/veranderingen zullen gaan plaats vinden in het huidige assortiment.

mvg

teamroyalfireworks

Laatst bewerkt:
Helaas heb ik dat antwoord hier niet gezien.
Mijn vraag was dus ook gebaseerd op dingen die ik via google over Royal Fireworks heb gevonden.
Dat zijn in ieder geval geen resultaten waar je trots op moet zijn!
Vandaar mijn nieuwschierigheid.

Ik begrijp je nieuwsgierigheid Donald,de ontwikkeling met dat zoals er vaker over gezegd is dat het wel het buiten om royal gaat en dat deze topic meer betreft tot consumenten vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Mwah, het was ook mijn enige vraag aan Royal geweest. Verder is het het geijkte pad: nieuwe producten, dealers... :yawn: Magoe, het is dus off limits :D

hallo skyrider

nou de achterliggende gedachte hierbij is vrij simpel, wij zijn een leuk stel met echte freaks bij elkaar , die meer met hun hobby wilden doen dan alleen maar met oud en nieuw vuurwerk afsteken.
zo is het idee ontstaan om een vuurwerk bedrijf tebeginnen die proffecionele vw show's verzorgt, en zich bezig houd met de import en de export van vw.
na hier mee een start gemaakt tehebben ontstaan er meer ideeën over uitbreidingen van het bedrijf.
Één van de dingen wat ons erg bezig hield was het proff vw ten opzigte van het consumenten vw binnen nederland ,wij dachten namelijk zo "wat in 1,3 zit moet ook in 1.4 kunnen, daar zijn wij ons dan ook op gaan richten.
en aangezien wij onze eigen fabrieken hebben in china ontstaat er dus ook het idee een eigen consumentenlijn op de markt tebrengen( wat is er immers mooier dan aan het einde van het jaar een vw verkooppunt binnen telopen en je eigen naam op de toonbank tezien staan.)
na hier lang over nagedacht tehebben zijn een paar van ons afgereist naar china naar onze fabrieken om tekijken wat hier de mogelijkheden voor ons in waren , en zie hier op het forum dus het resultaat.

ik hoop dat je zo een beeld hebt van ons en hoe het ontstaan is

mvg

team royalfireworks

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan