Vragen aan Royal Fireworks 2014 .

Zelf heb ik eigenlijk maar een vraag aan Royal.
En dat is eigenlijk een hele simpelen:
Zou het mogelijk zijn om de cake a van de golden power op de markt te brengen als een losse cake?
De cake A met zen enorme brocades was wel zo goed.

Lieve Lezers, dealers en belangstellenden.

We zijn de afgelopen maanden al weer druk in de weer het het assortiment voor 2014.
We zitten veel en lang in China, om te zorgen dat onze nieuwe kindjes perfect worden.
Hierdoor zijn we de afgelopen maanden wat weinig online geweest.

We kunnen jullie verzekeren dat gaat vanaf nu veranderen.
We hebben de keuzes bijna klaar en zijn bezig met de afronding ervan.
Hierna gaat de productie lopen en zullen we op vragen ingaan.

Binnenkort ontmoeten we de heren van VWC Crew kortom het wordt weer n TOP jaar.

Tot snel en geniet nog even van de zon.

Groeten Team Royal Fireworks.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lieve Lezers, dealers en belangstellenden.

We zijn de afgelopen maanden al weer druk in de weer het het assortiment voor 2014.
We zitten veel en lang in China, om te zorgen dat onze nieuwe kindjes perfect worden.
Hierdoor zijn we de afgelopen maanden wat weinig online geweest.

We kunnen jullie verzekeren dat gaat vanaf nu veranderen.
We hebben de keuzes bijna klaar en zijn bezig met de afronding ervan.
Hierna gaat de productie lopen en zullen we op vragen ingaan.

Binnenkort ontmoeten we de heren van VWC Crew kortom het wordt weer n TOP jaar.

Tot snel en geniet nog even van de zon.

Groeten Team Royal Fireworks.

Hoop op veel mooie en nieuwe producten. Maar t allerbelangrijkste vind ik dat alles goed gaat en niet zoals afgelopen jaar met de teleurstellingen van o.a de GOE en de China by NIght dat die afgekeurd werden. Hoop dat ik de GOE eind van het jaar in mijn bezit heb met dezelfde kwaliteit zoals die was en ik hoop dat voor iedereen. Ben zeer benieuwd en wens jullie ook een mooi succesvol seizoen toe.:wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit stilte voor de storm? Want de R is weer in de maand bijna. Want eerlijk is eerlijk,julie hebben je belofte nog niet waar gemaakt. Of ik heb er weinig van gemerkt,en dan ligt het aan mij.

Zit met dezelfde vraag.Want deze bak verdient het gewoon om in ere hersteld te worden.Zou echt zonde zijn als deze niet meer te verkrijgen is.Maar dan wel in de hoedanigheid zoals hierboven al beschreven is.:D

Zaterdag 29 november is de eerstvolgende kans om Royal Fireworks weer aan het werk te zien, en wel bij ANO Vuurwerk in Milheeze. In het topic van ANO Vuurwerk is te lezen dat ze daar maar weinig nieuwe producten kunnen schieten, omdat veel nog niet binnen is. Kan iemand van Royal mij vertellen of we bij ANO nieuwe producten kunnen zien die in Enschede nog niet werden geschoten? Of staat al het andere van Royal dan nog steeds op de boot?
De hoofdreden voor mij om naar ANO toe te gaan is om dan het nieuwe Royal spul te zien. Dus als dat niet geschoten wordt, kan ik beter thuisblijven.

Waarom is de uitwerking van de New Moon gewijzigd t.o.v. vorig jaar (2013)?

Het tempo is toegenomen en de uitwerking is minder breed. Het was een winnende bak, nu lijkt (zeker weten doe ik pas op 1-jan-2015) deze toch minder...

Vraag aan Royal: Waarom zijn alle pakketten uit de collectie gehaald(China by night en de fu pakketjes bijv.) Komt er volgend seizoen nog weer iets dergelijks ervoor terug?

Back
Bovenaan