Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan zet je toch alleen het woord Doorlont bak er niet meer bij en desnoods maak je er Gardens Of Eden van en probleem is opgelost zover ik in me studie heb geleerd![]()
+ YouTube Video | |
Goedemorgen allemaal,
Wat we gaan doen en hoe we het gaan doen gaan we zeker nog niet onthullen immers onze mede Maar dat moge duidelijk zijn. Zoals de black spanisch cracker die nu iedereen in zn assortiment heeft en waar 1 iemand mee begonnen is. We zien dat enkele lieden weinig tot geen inspiratie hebben dus we blijven voorzichtig met het delen van onze nieuwste producten!
Royal Fireworks niet de enige, wel de betere!
Vuurwerk presented by Royal Fireworks
@3xh; Orthens collectie ís van Royal en geïmporteerd door hen, dus zo copycat gedrag is dat nietmeer marktstrategisch zodat meer mensen van zo'n vette cake kunnen genieten. Of Orthen er helemaal blij mee is...is hun onderlinge probleem
![]()
Beste Jeroen.
Als eerst wil ik u hartelijk danken voor de tijd en moeite die u in dit verslag heeft gestoken.
een aantal punten zijn voor ons als liefhebber/winkelier/mede lezer duidelijk geworden.
Echter heb ik tog 2 punten gevonden die ik graag wil aan halen.
1-vrienden die ook vuurwerk importeren kijken mee en we willen niet als papegaaien nageaapt worden. Waarom bedenk je zelf niet een uniek idee? dus papagaai gedrag toch?
Ik vind deze uitlating ten eerste niet netjes na uw mede conculegas/concurenten.
en eigelijk hoef ik maar 1 ding te zeggen .
Blue Thunder V.S. Flower Thunder.. Dan weet u genoeg. Blue Thunder is n Royal import item, de klant wilde hem niet om verschillende redenen, heeft er ook maar n aantal van gehad, wij hebben namelijk het artikel terug genomen! het CE is hier voor betaald en aangezien we geen boompjes hier in het oosten hebben waar paarse briefjes aan groeien letten wij ook op de kosten. We hebben aan de klant gevraagd of men dit product wilde blijven voeren dus eerste keus was er. Zo doende hebben we het product verder ontwikkeld. Dus eigen import hoop dat dit ook weer duidelijk is gemaakt. Klant was wel tevreden over de andere items en zoals jullie weten waren deze dit jaar ook gewoon te koop. Klant tevreden wij tevreden
Dus kunt u uw zelf beter niet zo uit laten.
2- We zien dat enkele lieden weinig tot geen inspiratie hebben
Ook niet erg netjes om dat te vermelden.
Is ook niet fijn voor de leden die mailtjes met ideeen na uw toe hebben gestuurd die in vervolgens nooit meer een reactie terug hebben gehad.
maar wel sommige ideen uit voeren die na u toe gestuurd zijn..
Natuurlijk mag dat! maar dan hoeft u zig niet zo open baar uit te laten op dit forum.
Verder vind ik uw verslag erg fijn om te lezen en ben ik erg blij dat er importeurs zijn die de moeite nemen om hier een verslagje te plaatsen.
Verder heb ik nog 1 brandende vraag.
Uw bursten bij uw nieuwe cake's zijn erg hard en zeer fijn., echter worden er regelmatig stars dood geslagen of willen niet branden door deze erg heftige burst.
Wat wil of gaat royal daar aan doen in de toekomst? of beter gaat Royal daar wat aan doen?
In china praten over burst is n hot item! Niet meer dan 2 gram dat is de enige zin die wij zeggen, maar chinezen maken niet zoals jullie wellicht denken 10000 samples en testen bijvoorbeeld cakes met 1, 1,1, 1,2, 1,3, 1,4 gram aan burst. In enkele gevallen is het effect mooier met minder burst, daar zijn wij ons van bewust en gaan we mee aan het werk
MVG Remco
Zo Jeroen dat is een hele mond vol zo op een koude zondagmorgen maar als je het goed leest is het allemaal te begrijpen en discussieren over bepaalde dingen heeft dus ook totaal geen zin blijkt al wel.Ben zeer benieuwd naar alles wat er komt en feliciteer jullie alvast met het vijfde jaar en hoop dat jullie lekker gaan uitpakken voor ons!! Mijn vraag is dan ook komt er nog een mooi assortiment met 25 shots a la China by night wat in mijn ogen prachtig is verbeterd en ben ook benieuwd of er ook nog een bak a la Garden of Eden word gelanceerd door jullie. Word er ook nog iets gedaan apart voor de freaks bijv een freaksdag, dat zou leuk zijn. Verder wens ik Jeroen en team veel succes dit jaar en verras ons maar... Royal is top!!
@3xh; Orthens collectie ís van Royal en geïmporteerd door hen, dus zo copycat gedrag is dat nietmeer marktstrategisch zodat meer mensen van zo'n vette cake kunnen genieten. Of Orthen er helemaal blij mee is...is hun onderlinge probleem
![]()
Snap het nut niet waarom royal extra burst in bepaalde cakes doet, en het boeket kapot knalt.
Ik ben zelf fan van een goeie burst, maar het was net even te, bijvoorbeeld bij de fire emblem.
Verder was Royal gewoon goed dit jaar, goed dat op alle cakes die ik had ook gewoon een reserve lont zat.
Volgens mij legt Jeroen dat net uit over de burst. Lees post 13 nog eens door, dan kom je er vanzelf wel uit denk ik.