Vragen aan Lesli Vuurwerk

moontan

VWC lid
Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan Lesli Vuurwerk.
Het is het eerste bezoek aan Lesli in de 4 jarige geschiedenis van Vuurwerkcrew.
Ik wil van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kunnen we deze vragen in het overleg meenemen.
Omdat er in de toekomst nog meer bezoeken zullen gaan volgen zal dit topic ten alle tijde actueel blijven en voor jullie vragen geopend blijven.

De antwoorden op jullie vragen zullen in deze thread of in het verslag van het bezoek geplaatst worden.

Ik denk dat deze vraag wel voor meer mensen hier gelden...maar hoe zit het met de prijzen voor komende jaarwisseling?
Geen idee of daar al antwoord op gegeven kan worden, al heb ik zo mijn eigen antwoord al in me hooft!

Edit:
Vanwaar ineens de keuze om extra lijnen te gaan ontwikkelen?
Persoonlijk vind ik het natuurlijk super dat ze andere vuurwerk-lijnen gaan ontwikkelen, maar vanwaar ineens dat idee?

Laatst bewerkt:
#1:Komen er dit jaar meer vuurpijlpakketten uit? Er zijn namelijk bij de dealers die sensation verkopen weinig goeie pijlenpakketten met een mooi aantal erin (stuk of 10) met een goeie burst en effect.
#2:Wordt het showtime pijlenpakket vernieuwd want de kwaliteit is gewoonweg bagger,er zit geen burst en er is geen verschil tussen de kleinste en grootste effect.
#3: Komen er meer budget cakes in de collectie? En wordt dit ook verspreid, zodat elke dealer dan ze ook verkoopt. Want er is niet een zo'n grote collectie budget cakes.
#4:Wat is nou de babypijl knal/ knetter/ fluit in jullie collectie want het is niet echt duidelijk welke wat is.
#5:Komen er knal pijlen in de collectie(s). Hier ben ik wel benieuwd naar.

Dat waren ze. Misschien niet zo vriendelijk maar het zijn vragen.

Wat ik me afvraag:
De nieuwe lijnen, welke dealers gaan die verkopen
dan bedoel ik bijvoorbeeld een dealer met royal class en new spirit, krijgen die dan er 1 nieuw lijn bij of gaat er 1 weg er komt er 1 nieuwe?

Alvast bedankt voor julie tijd en geweldig dat julie een bezoekje brengen!

Ik heb ook nog wel een vraag aan Lesli.
Wat is het verhaal achter de Sensation's line. het zijn stuk voor stuk toppers, vooral de kleuren zijn uniek. 3 jaar geleden geintroduceerd en nooit meer wat nieuws bijgekomen, hoe zit dat?

Gisteren zijn Mike en ik dan op bezoek geweest bij Lesli Vuurwerk in Lichtenvoorde. Het was het eerste bezoek aan deze importeur, extra spannend dus.
En we hebben onze ogen uitgekeken. Lesli, qua verkooppunten, de grootste importeur van Nederland, ziet toch ook wel de belangen in van een goede samenwerking met en informatievoorziening naar Vuurwerkwebsites.
En in de samenstelling van de nieuwe producten is duidelijk te merken dat er naar de mening van liefhebbers zoals die samenkomen op Vuurwerkwebsites wordt geluisterd.

Achter de schermen zijn wij druk met het opmaken van het verslag van dit bezoek.
We verwachten die volgende week online te hebben.

samenwerking met sites en hen dealers was vorigjaar al te merken. Op de besloten demo van welkoop/boerenbond. daar mochten wij al ideeen inbrengen kwa producten en effecten.
Ik ben zeer benieuwd na het verslag hier van en de foto's. Al ik weet hoe groot hen bunker op slag is toch erg benieuwd erna.

als vast bedankt voor je inzet moontan

samenwerking met sites en hen dealers was vorigjaar al te merken. Op de besloten demo van welkoop/boerenbond. daar mochten wij al ideeen inbrengen kwa producten en effecten.
Ik ben zeer benieuwd na het verslag hier van en de foto's. Al ik weet hoe groot hen bunker op slag is toch erg benieuwd erna.

als vast bedankt voor je inzet moontan

Dank Jopoh, en niet te vergeten: Mike (Mattenfreak).!!!! :wink:

Laatst bewerkt:
Komt Lesli nog met verbeterde produktfilms, want die films die ze op hun site hebben zijn echt van gare kwaliteit.

Stik, net te laat, Had nog 1 vraag: In de T-bone-box zit een single shot. Is het geen idee om deze los te verkopen?

Back
Bovenaan