Vragen aan Lesli Vuurwerk 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Kunnen oude bekende producten van de welkoop lijn terug komen? Bijvoorbeeld: Blue camuro 19, Pontificaal, Truckstopper, Kneiter hard en Double gold 16. Dit waren echte toppers alleen omdat welkoop niet meer verkoopt zijn deze helaas niet meer te verkrijgen. Misschien uitbrengen in neen nieuw jasje?

Ja goed idee! ik ben nog opzoek naar
The Chosen one - Red Bursting Beauty - de directeur - Silver hero - we own the night Ganstas paradise - Pamela - punk rocker enzo. Geweldig mooi. Doet mogelijk nog steeds goed in de huidige markt!

Is er een kans dat Lesli naast hun eigen toffe producten gaat kijken of er ook ruimte is om
Funke Argento en Iskra
Misschien weer beschikbaar te maken voor de NL markt?
Volgens mij was er in het verleden ook een samenwerking tussen Lesli en Funke, maar ik kan me vergissen hoor.

In de wandelgangen hoor ik dat jullie dit jaar Riakeo naar Nederland gaan halen.. Klopt dit en zoja betekend dit een definitief einde aan de samenwerking met Funke?

In de wandelgangen hoor ik dat jullie dit jaar Riakeo naar Nederland gaan halen.. Klopt dit en zoja betekend dit een definitief einde aan de samenwerking met Funke?

Uit zeer betrouwbare bron idd vernomen dat Riakeo naar NL komt. In april mei meer info waarschijnlijk.

Wat Funke betreft ik hoop het niet!!!
Deze 2 merken mogen best samen op NL markt

Lesli heeft nooit een samen werking gehad rechtstreeks met Funke, originalfireworks BE doet de inport enz bij Funke. Lesli was alleen in nederland logistiek gedeelte waar de winkels konden bestellen en geleverd werdt aan de winkel.

Uit zeer betrouwbare bron idd vernomen dat Riakeo naar NL komt. In april mei meer info waarschijnlijk.

Wat Funke betreft ik hoop het niet!!!
Deze 2 merken mogen best samen op NL markt

Niet alleen NL Maar ook DE, staat in de hen catalogus 2024/2025 Duitsland

En wat gaan ze doen aan die Orcs 2023 Batch zo heel anders is duitese Lords zijn wel goed 2023 is ook weer omlabeling hoe kan dat dan?

Vorig jaar heeft Riakeo op hun Facebook pagina al aangegeven (in een reactie op een vraag onder een topic) dat Lesli de importeur wordt voor Riakeo in Nederland. Voor Duitsland is het (nog) niet bekend, aangezien diverse winkels afgelopen jaar ook al verkochten, bij velen zonder het via Lesli te importeren.

Ik zie dat jullie op de Duitse site van Volt! netjes erbij vermelden of het product een kooi heeft. Waarom staat dat niet bij de Nederlandse site?

Lesli gaat idd Riakeo importeren.
Ben benieuwd wat voor prijzen ze er aan gaan hangen.
En wat ze in het assortiment gaan voeren.
Had drie boxen afgelopen jaarwisseling bij Zena vandaan die waren top.IMG_1669.jpg

Wordt dus weer lekker omlabelen Riakeo/Xclusif lijnen, mag geduimd worden dat bij eentje de prijzen wat beter uitvallen maar ik reken er niet op.

X-Qlusif blijft een aparte lijn, zijn op de Spielwarenmesse nieuwe artikelen van gepresenteerd. Riakeo zal echt als Riakeo worden aangeboden naar wat ik er van begrepen heb. Binnenkort volgt meer info.

Back
Bovenaan