Vragen aan Lesli Vuurwerk 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

ylke

VWC lid
Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.

komen er dit jaar weer cake's bij Ala pontificaal?

Komen er dit jaar goede pijlenpakketten bij?

Zou het mogelijk zijn dat jullie wat meer producten bij de spookie lijn kunnen toevoegen?, Weet niet zeker of dat mogelijk is met al dat gedoe rond de CE keuring en dergelijken!

Mijn vraag is of de vernieuwde mc thunder kwa effect weer veranderd kan worden naar de eerste mc thunders , net zoals de big mc thunder.

Al mijn nieuw mc thunders en big mc thunders hadden geen Ti boeket en knalden veels te hoog , ook de knal was erg achteruit gegaan.

Voor de rest vond ik de actie van de kleine thunder kings TOP ! Mijn vraag is ook voor dit jaar of die weer waar gemaakt kan worden 99 euro voor een karton was echt super. Kan ik er volgend jaar lekker 2 kartonnen van halen.

En of de pijlen over het algemeen kwa boeket en prijs wat beter kunnen, daar stijgt Wolff dik bovenuit. Misschien leuk om wat pijlen met een cirkel te nemen zoals die van full loaded :)

Hoe gaat Lesli met de berichten om vanuit de politiek om vuurwerk te verbieden.Zijn jullie van plan om eventuele stappen te gaan nemen voor een actie tegen een verbod?

Wat mij opviel dit jaar waren verschillende dinge..
De Te dure Lesli gooide de prijs na beneden!
HULDE VOOR LESLI! (werd ook wel tijd he)
Maar ook dit jaar kwamen jullie met Budget cake's
Neem de Straat baas en de Potificaal.
De straat baas was op de Demo geniaal..
Echter bleek deze op oudejaars avond een stuk minder te presteren..
Sterker nog.. ik vond de straat baas zijn geld niet waard..
zijn jullie bekend met dit probleem?
Of is dit bewust mooier voorgeschoteld dan de werkenlijk heid?
En wat gaan jullie er aan doen?

Neem de Potificaal..
Een heerlijke cake (op de demo)..
Op oude jaars avond heb ik er niet van kunnen genieten..
Ik (en vele anderen met mij) kregen een zeer slechte vervangende duitse pot!
Wat gaan jullie er aan doen om dit in de toekomst te voorkomen?

En gaan jullie de Trand met prijs verlagingen door zetten?

Ik weet ook niet of het een Keuze van Lesli vuurwerk is geweest maar...
Waarom is er gekozen om bij de BoereBond/Welkoop geen Gratis vuurwerk meer te geven?
Oke de prijs verlagingen... maar moet dat tenkosten gaan van het gratis vuurwerk?
En wat gaat Lesli hier aan doen?
Mij heeft het tegen gehuiden om te bestellen..
Waarom bestellen als ik het de laatste 3 dagen tog gewoon kan kopen? vorr gratis vuurwerk hoefd de klant het niet meer te doen..

Ook vond ik de open dag een goed initiatief..
Gaan jullie dit in de toekomst vaker doen?
Of was dit een 1 malige promotie dag?

MVG 3xh

Ook vond ik de open dag een goed initiatief..
Gaan jullie dit in de toekomst vaker doen?
Of was dit een 1 malige promotie dag?

MVG 3xh

Op deze vraag kan ik je al antwoord geven:
Tijdens deze open dag stond er als steekwoord 2013.
Hier werd bij verteld dat in 2013 weer een open dag zal plaatsvinden.

Ik wil wel eens horen hoe het nou kan waarom er op een demo producten beter presteren dan op de oudejaarsavond als je ze uit de winkel hebt gehaald.

Enkele producten zagen er echt geweldig uit op de demo maar in de straat presteerden ze gewoon zwaar slecht. Hierdoor voelde ik me nogal gena...

Het lijkt mij dat je, als vuurwerkimporteur zijnde, zoiets niet moet willen. Ik zou dus wel wil horen of ze er 1. er van bewust zijn dat dit is gebeurd en mischien weten waarom, en 2. hoe ze dat in de toekomst gaan bestrijden :wink:

:bye:

Ik zou graag willen weten of er meer potten van onder de 25 euro gaan komen, en of de bestaande potten (verder) in prijs verlaagt gaan worden? (dat vond ik bij jullie afgelopen jaar erg goed, maar ik vind dat er nog steeds te veel overpriced producten zijn...)

ja, ik heb nog wel een vraag:)

Komt er een lekkere dikke pijl met een mooie horsetail?, dat lijkt me echt super!

Lesli had/heeft ooi de toffe lola scream pijl gehad, met goude regen boeket..
Ik mis deze enorm..!!!
Deze pijl had zoon grandioos mooie fluit toon..
Waar is deze pijl gebleven?
En Hier boven vraagt een Fan van jullie of julie een grote pijl op de markt willen brengen met een megah horse tail..

Ik vraag jullie of jullie AUB wat flash in jullie pijlen willen stoppen:
Ik vind jullie pijlen erg matig vergeleken andere pijlen.
En met de Moon Walkers Bewijzen jullie dat het wel kan!

Lesli had/heeft ooi de toffe lola scream pijl gehad, met goude regen boeket..
Ik mis deze enorm..!!!
Deze pijl had zoon grandioos mooie fluit toon..
Waar is deze pijl gebleven?
En Hier boven vraagt een Fan van jullie of julie een grote pijl op de markt willen brengen met een megah horse tail..

Ik vraag jullie of jullie AUB wat flash in jullie pijlen willen stoppen:
Ik vind jullie pijlen erg matig vergeleken andere pijlen.
En met de Moon Walkers Bewijzen jullie dat het wel kan!

Een fan?... DE Fan:rolleyes:

Maar klopt ja:wink:, ik mis die toffe lola pijlen ook ja!

Misschien dat ik een concreet antwoord gemist heb, maar wat ik me afvraag is waarom Lesli afgelopen jaar hun assortiment helemaal omgegooid hebben. Te denken aan de splitsing van de N-G lijn en natuurlijk de bijgekomen lijnen. Was hier een specifieke reden voor of was het een probeersel?

Verder kom ik ook even terug op de Toffe Lola pijlen. Heb ze enkele jaren geleden gekocht uit een restpartijtje, mooie gil, al was de officiele prijs veel te hoog! Iets dergelijks als deze pijlen zou ik graag terug zien. Evenals (betaalbare) losse pijlen zou een leuke optie zijn. Waaronder ik dus zeker niet versta een flutpijl van ruim 8 euro met een *&^% uitwerking :wink:

Ik heb ook een vraag:
Met de opendag afgelopen jaar bij jullie was er ook een Brainstorm sessie.
Er waren o.a. nieuwe effecten voor cakes, maar ook snipperende rotjes zoals vroeger. En hier gingen jullie mee aan de slag.
Maar er waren ook dingen hoe we vuurwerk positiever in de media kunnen krijgen.

Welke ideeën zijn er werkelijk doorgevoerd en waar wordt nu nog aan gewerkt?

Beste iedereen, hebben jullie nog vragen plaats ze dan hier, VWC gaat binnenkort op bezoek bij Lesli vuurwerk.

nou ik ben wel benieuwd naar de prijzen aankomend jaar
ik hoor dat de meest importeurs weer duurder worden door
de kosten ce enz en dat china ook steeds duurder word
of word de kwaliteit dan minder ???? :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Een setje singleshots met gekleurde mines en/of tails lijkt me wel grappig, wordt hier eigenlijk wel eens over nagedacht?

De vragenlijst is klaar en vanavond gaat VWC op bezoek bij Lesli vuurwerk.
Uiteraard zullen al jullie vragen aan de heren van Lesli vuurwerk worden voorgelegd en we hopen ook dat we de nodige info van de ontwikkelingen van producten voor dit jaar te vernemen.

Nou, hier kom ik dan eens met een vraag die ik iedere jaar wel wilde stellen (eigenlijk ook meer een opmerking) maar door omstandigheden nooit gedaan.

Mijn vraag cq opmerking/verzoek, heeft te maken met de website van Lesli, "Vuurwerkplanet".

- Is het mogelijk dat de zoekfunctionaliteit zo word aangepast dat je van een produkt kan zien waar die wordt verkocht? Stel ik ben op zoek naar bijv. Camuro Queen en klik op dat produkt, dat er een apart venster verschijnt met de keuze om eerst een provincie te kiezen en dat hierna dan de dealers worden getoond die het verkoopt.

Nu wordt het bijna een haast onmogelijke klus om het te zoeken. Je moet namelijk eerst een dealer kiezen voordat je kunt zien wat ze verkopen, vaak hebben ze dan net niet die cake dat je zocht. Dan moet je weer terug naar de index en begint het verhaal opnieuw. Zo was ik eens een uur bezig en ben toen maar gestopt omdat ik het een te vervelend klusje vond en het mij begon te irriteren. Je kunt stellen dat men op deze manier ook potentiele klanten kwijt raakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan