Arahon
VWC lid
kan mij allemaal verder niet boeijuh
vroegah kon je in de winkel spruitstukkuh koopuh vooah je brommer (Dap, Kreidler, yamaha}
eenmaal gemonteerd was dat geheel op eiguh risico....kat en muis spel.
die inspecteur verteld n medewerker van de zaak dat hij niet meer dan 25gk mee mag geven per auto/klant,
waar gaat dit over. Intimidatie......denk je eindelijk je bestellinkie op te halen,
blijft t ook weer n kat en muis verhaal......
volgend jaar hebben we geen matten rollen en single shotjuhs meer
in t Fake News van nos.npo en noem ze maar op hoor je alleen de negatieve kanten van VW.
jaarwisseling voor onze chineesche meedemens in ChinaTouwn krijg dan weer wel de mogelijkheid om tussen alle feestgangers gewoon de 100.000knallers te stookuh .....de straten kleuren weer auwerwets rood......volgens een nieuwsbericht van de VW Branch uit... wij Stokers en liefhebbers ze nu massaal aan t inslaan wat betreft de volgend jaar verboden producten en ze voorspellen dus nu dat er over het hele land opslag gaat plaatsvinden in allerlei schuurtjes,garageboxen enfin noem maar op.
denkt er nog iemand na.....te weinahg naar mijn idee. ckr die crimineeluh op t binnuh hof
ff on topic
Vraagjuh an JO: misschien wat uitleg hierover en hoe dat volgend jaar evt beter kan
ik ga zowiezo gewoon weer bestellen en kom 28-12-2020 met 20 waaguhs gewoon muh bestelling haaluh
En nu in het Nederlands.