Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iedereen is goed te spreken over de lady cracker 40 schots. gaat gbv hier een grotere versie van op de nederlandse markt brengen?? kan mij nog van vroeger herinneren dat ik toen de keuze had uit een een pakje met 10 keer 70, of 1 van 700. maar nog langer mag natuurlijk altijd.
Wanneer komt GVB eens met een demo avond ben wel benieuwd naar de nieuwe produchten china flimpjes zijn meestal anders
Heb jij nog leuke ideeën?
Een vraag vanuit GBV-WECO die al eerder is gesteld en die ze graag nogmaals stellen. Mocht je een leuk idee hebben, post dit dan hieronder of mail ons als je het niet direct met iedereen wilt delen.Wij kunnen jullie ideeën meenemen bij ons komende bezoek!
Moeten we dan alle topics samenvatten? Geen vernieuwende ideeën, toppers niet meer wat ze waren of eruit, 500 gram cakes die presteren als 100 gram cakes, slechte burst, inconsistente boeketten en dan ook nog eens kleine boeketten. Ofwel alle grondbeginselen die fout gaan!
Ook dit is kritiek, maar hoe moet ik het anders uitleggen? Zorg er gewoon voor dat 500 gram cakes presteren als 500 gram cakes!