Vragen aan GBV-Weco 2011

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Aankomend bezoek GBV-Weco.

Binnenkort staat er voor VWC een bezoek gepland met deze importeur, graag hoor ik of jullie nog specifieke vragen hebben aan deze importeur die wij tijdens het bezoek kunnen voorleggen. De antwoorden zullen wij verwerken in een verslag van dit bezoek wat wij zullen plaatsen in een nog te maken topic.

Met vriendelijke groet,

Tabe

Ten eerste, hoe zijn de asian thunder rockets ontvangen? Ten tweede gaan er nog nieuwe producten komen met de kwaliteit van vroeger? En ten derde komen er nog prijswijzingen? En komt er weer z'n open dat als vorig jaar?

Ten eerste, hoe zijn de asian thunder rockets ontvangen? Ten tweede gaan er nog nieuwe producten komen met de kwaliteit van vroeger? En ten derde komen er nog prijswijzingen? En komt er weer z'n open dat als vorig jaar?

Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn betreffende vraag 2? Welke producten bedoel je zo al?

Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn betreffende vraag 2? Welke producten bedoel je zo al?

Vroeger waren de producten vernieuwend(ik weet dat het lastig is omdat vandaag de dag vol te houden). En vroeger waren de effecten meer divers en hadden ze een betere uitwerking. Even als voorbeeld: Asian line. De single shots en pijlen zeer goed. Maar de potten? Ik ben er in ieder geval niet over te spreken.

De pakketten van Proline eerder wou ik ze graag hebben, mooie boeketten, en een lekkere burst. Tegenwoordig vindt ik dit helaas niet meer. Ook zijn sommige pakketten ver overprijst als je kwaliteit bekijkt. Ik noem even de Gold star. Misschien is het een idee om de proline lijn wat veranderingen toe te brengen. Iets in de trend van: Een apart pakket met verscheidene soorten fonteinen en vulkanen. En dan ook echt alleen fonteinen\vulkanen. Een pakket met een paar kleine potjes en 2 pijlen. Een een pakket met alleen potten. En dan potten tussen zeg maar de 200 en 350-400 gram. Hoeft niet eens 500 gram te zijn.

En de losse potten minder schots meer inhoud per schot. Daar mee kun je al het bovenstaande grotendeels oplossen.

Vorig jaar heeft GBV/WECO een aantal cakes van Zena overgenomen. Deze cakes zijn toen met succes op de markt gekomen. Er waren toen geen aanpassingen of uitbreidingen te zien binnen de lijnen van voormalig Zena (Herlat en Original). Mijn vraag is nu: wat gaat er dit jaar gebeuren met de lijnen en producten van het (voormalige) Zena? Gaan er producten uit, komen er uitbreidingen? En indien er uitbreidingen komen: zijn die in de Herlat/Original huisstijl afkomstig van dezelfde fabriek die Zena gebruikte? Of worden het omgelabelde Pro-Line potjes?

Hoe gaat GBV/WECO zorgen dat zij in 2011 zichzelf op de markt zetten? Wat voor vernieuwing(en) kunnen we verwachten? Naar mijn mening is GBV namelijk de laatste paar jaar niet echt vernieuwend meer qua producten.

Ik persoonlijk ben zeer benieuwd hoe dit gesprek is gelopen, krijgen wij hier iets van een verslagje van of worden gewoon de vragen geantwoord die in dit topic zijn gesteld?
Alvast bedankt,
flying dragon

Wij hebben het verslag ter goedkeuring naar GBV gestuurd. Zodra we deze weer ontvangen hebben zullen we het verslag plaatsen.

Zal snel zijn, enkel nog een issue met foto's uploaden waar Gerwin mee bezig is, dan kan ie online! :D

Back
Bovenaan