Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2010!

moontan

VWC lid
In de maand juli brengt Vuurwerkcrew een bezoek aan Broekhoff vuurwerk.
We zullen bij dit bezoek door Broekhoff op de hoogte worden gebracht van de ontwikkelingen voor dit jaar.
Jullie kunnen zoals altijd je vragen stellen in dit topic.

Komt de eerste vraag en ik had hem al een keer gepost, maar ik zou deze graag beantwoordt willen hebben :

Is het mogelijk dat de cake in onderstaande filmpje in de losse verkoop kan komen, nu zit hij in een mega pakket wat ik iig nooit zou aanschaffen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe dingen waarmee Broekhoff gaat komen dit jaar.
Succes en veel plezier met het bezoek

Ok, dan zou ik wel willen weten of de screamer king ooit nog terugkomt. Dacht dat hier een jaar geleden nog sprake van was, maar heb er nooit meer wat van gehoord..

Het bezoek aan Broekhoff is om verschillende reden uitgesteld tot een datum ergens in oktober.
Maar niet getreurd: Vuurwerkcrew is uitgenodigd voor het bijwonen van de demoavond in Walibi, volgend maand, waar de nieuwe producten worden geshowd.
Verder heeft Broekhoff ons geadviseerd om onze camera mee te nemen :p.
want de afsluitende professionele vuurwerkshow schijnt heel veel te beloven.

Jullie vragen komen dan aan bod bij het bezoek aan het bedrijf zelf, nogmaals dat wordt een datum in oktober.

wordt vervolgd....

Beste Broekhoff,
Wanneer gaan jullie inzien dat het schieten van een demoavond voor winkeliers niet representatief is als jullie elk product per zes of tien tegelijk gaan schieten? Dan krijgt een winkelier nog niet te zien wat hij gaat verkopen! De opbouw in een product gaat finaal verloren. Bovenal, het wordt dan totaal onduidelijk wat één exemplaar in de straat wérkelijk gaat doen.
Wanneer houden jullie eens een enquête onder jullie winkeliers hoe zij de demo het liefste zouden willen zien?

Kon beter de vraag stellen of de adviesprijzen naar beneden kon of niet? Ben dit jaar toch wel teleurgesteld in de prijzen van hen. Gelukkig zijn er zat alternatieven.

Back
Bovenaan