Vragen aan Breeschoten "de Kruiterij" 2011

Oei, dat is niet zo prettig om te horen Arjan.. Spijtig :sad:..
Dan wens ik de twee overige bezoekers maar een informatieve dag.

Het bezoek aan BKV was vandaag, ik ben zojuist teruggekeerd.
En ik kom dit keer superlatieven te kort om mijn enthousiasme aan jullie te tonen.
Bijzonder gastvrije ontvangst maar nog meer over hetgeen staat te gebeuren dit jaar bij de Kruiterij.
Alles staat straks te lezen in het verslag waarvan ik verwacht dat die in de loop van volgende week online komt te staan.

Mooi om te horen Fred, ik hoop dat ook die andere knul genoten heeft van het bezoek zover ik het begrepen heb, ik noem overigens geen naam want ik heb beloofd verder niks te zeggen, als hij het zelf wil zeggen prima :)

Mooi om te horen Fred, ik hoop dat ook die andere knul genoten heeft van het bezoek zover ik het begrepen heb, ik noem overigens geen naam want ik heb beloofd verder niks te zeggen, als hij het zelf wil zeggen prima :)

Die andere knul, een bijzondere eregast vandaag aan onze zijde,heeft ontzettend genoten.
Hij zal zeker met zijn verhaal komen, maar niet eerder dan dat wij het verslag hebben geplaatst.Zo hebben we het afgesproken.!!
:bye:

Verslag is enigszins vertraagd door omstandigheden.
Ik doe mijn uiterste best om het uiterlijk maandag a.s. online te krijgen.

kunnen we de dragon line uitbreiden met een aantal fontijnen in een pakket van ongeveer 20 euro?

en dan net zulke goede fontijnen als cake's??!

waarscheinlijk ben ik te laat, is het niet??

Deze vraag kan zeker mee voor een volgend bezoek.
Maar de nieuwe producten van de Dragon line zijn al bekend en daar zaten deze producten niet tussen.
Dus mischien volgend jaar.

Back
Bovenaan