Vragen aan BonFireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of jullie alvast geweest zijn, anders komt het wel een andere keer.
Maar ik heb afgelopen oud en nieuw een paar cakes gekocht bij de Vuurwerkkanjer.
Ik vond het erg goed vuurwerk, en hele mooie labels.
Willen jullie vragen of er dit jaar ook pijlen en pakketten komen ?

Hier een paar vragen van mij kant:

- Ik denk dat het best moeilijk moet zijn geweest om een compleet nieuwe lijn op de markt te brengen. Hoe vinden jullie het tot nu toe gaan?

- Wat gaan jullie doen om de ontwikkeling van Bonfireworks in beweging te houden?

- Vaak zie je bij beginnende importeurs dat het assortiment uit veel 500 gram cakes bestaat (zo ook bij jullie) Gaan jullie ook kleinere cakes produceren komend jaar? en dan bedoel ik van ongeveer 8-20 euro.

:bye:

Wat gebeurt er als 2 grote vuurwerkliefhebbers van Vuurwerkcrew (Mike en Fred) op bezoek gaan bij een vuurwerkimporteur, eveneens groot vuurwerkliefhebber, die net uit China is teruggekeerd met prachtige verhalen en filmbeelden?
Lees ons relaas in het verslag wat een dezer dagen online komt te staan.

Een vraag voor een volgend bezoek:
Blijven de nieuwe producten ook hetzelfde kenmerk houden?
Zelfde label bedoel ik eigenlijk. De felle kleur rood, het springt er uit, ik vind het heel erg mooi

Ik heb nu de nieuwste twee films gezien van de Earcatcher en the Emperor en ik zeg: wauw
Wat een fantastische collectie dat Bonfireworks. Ik zie alleen maar goede cake,s
Is het misschien mogelijk om een korting te krijgen als je de hele collectie koopt?
(Zoals dat bij Pronk ook kan) ?
Ik heb het geld er voor over.

Ik en velen met mij zijn bijzonder enthousiast over de nieuwe items van Bonfireworks.
Deze colectie vraagt gewoon om meer verkooppunten.
Mijn vraag aan Bonfireworks gaat dan ook over het aantal nieuwe verkooppunten

Ik en velen met mij zijn bijzonder enthousiast over de nieuwe items van Bonfireworks.
Deze colectie vraagt gewoon om meer verkooppunten.
Mijn vraag aan Bonfireworks gaat dan ook over het aantal nieuwe verkooppunten

Wat is je vraag dan Fred, want volgens mij staat er nu geen vraag :wink: haha
Mijn vraag is trouwens: hoeveel nieuwe cakes of producten volgen er nog?

Ik wordt namelijk telkens opnieuw verrast door nieuwe erg mooie cakes van bonfire....ik ben benieuwd waar het eindigd en uiteraard ook benieuwd of er nieuwe verkooppunten (men name in het oosten) komen voor hun producten...

Mijn vraag is of er binnenkort een update komt van het overzicht van de dealers
Want we kunnen wel genieten van de mooie films, we willen ook weten waar we het kunnen kopen.

Komt er ook de mogelijkheid om één van beide, of beide, lijnen in hun geheel met korting als één pakket te kopen?
Ik heb nml al 12 van de 16 artikelen van de nieuwe lijn op m'n wishlist staan :D

Wat mij opvalt is dat er, tenminste in de Oriental Collection, weinig tot geen fan(of z-)shaped cakes zijn. Wat is de gedachte hierachter?

Begrijp me niet verkeerd: teveel daarvan vind ik ook niks; ze zijn snel weg voor 't geld, wat dat betreft is i-shape idd meer waar voor je geld. Maar één of twee voor een volle lucht over de breedte vin'k best 'ns leuk :D

Zit ik nou zelf 't antwoord al te geven, Bert?

Ik heb ook even een vraagje.
Ik kwam toevallig een filmpje tegen op Youtube, het is erg kort maar lang genoeg om te kunnen zien dat daarop een zeer toffe cake te zien is met blauwe mines en daarboven horsetails. Nu was mijn vraag eigenlijk of dit ook een van de cake's van Bon is of word want het ziet er wel gaaf uit en hij staat wel onder het kanaal van Bonfire en klinkt ook als een gewone consumenten cake.

Hier het filmpje:

movie

Edit: Ik denk dat ik het antwoord al heb helaas ;) Er staat in tegenstelling tot alle andere consumenten cakes geen artikelnummer bij, en geen Bonfire achter tussen haakjes dus ik ga er van uit van niet.

Laatst bewerkt:
Komt er ook de mogelijkheid om één van beide, of beide, lijnen in hun geheel met korting als één pakket te kopen?
Ik heb nml al 12 van de 16 artikelen van de nieuwe lijn op m'n wishlist staan :D

Beste Richardus,

Wij van Vuurwerkmagazijn7kamp in Rotterdam gaan 20 cakes voeren en hebben het idee om bij afname van deze 20 artikelen een aantal zeer bekende cakes gratis toe te voegen...........

misschien is het wat voor jouw ?

met vr.gr.

Edwin

Heel fijn aanbod, waarvoor veel dank maar nee, bedankt. Dat wordt mij te veel qua budget aangezien ik ook nog m'n oog op wat andere dingen heb (en daarmee blijkt nu m'n budget toch uit de hand te lopen...)
Heb zelf al een leuke selectie gemaakt en kom dan op 10 of 11 cakes uit :wink:

Laatst bewerkt:
Ik heb twee vragen

1 We weten dat bert een vuurwerk liefhebber is in hart en nieren,En 2 super lijnen van vuurwerk,Op de markt heeft gebracht,Nou komt een lastige vraag,welke producten uit de 2 lijnen,Vindt hij het mooist?

2 Er zouden pakketen komen,Met kleine cakes,De vraag is:Gaat dat plan door,En komt er nog informatie over?,En als het niet door gaat,Wordt er dan voor de volgende jaar wiselling wat mee gedaan?

ben ik ook wel in geintereseerd voor 465 euro heb je de hele oriental collectie en daar 10% korting op lijkt mij een mooie:wink:

Wij van Vuurwerkmagazijn7kamp in Rotterdam gaan 20 cakes voeren en hebben het idee om bij afname van deze 20 artikelen een aantal zeer bekende cakes gratis toe te voegen...........

misschien is het wat voor jouw ?

met vr.gr.

Edwin

Ondanks dat alle cakes een uitermate goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben, zijn ze niet allemaal naar mijn smaak (wel een groot deel iig).
Zou zelf liever een actie zien in de trend van bij 250 euro (voor de kleinere beurs) en 500 euro aan Bonfireworks producten een x bedrag aan gratis Bonfireworks producten naar keuze.

@ Bert van Bonfireworks; Mijn welgemeende complimenten.
Heb vanavond op de site van Bonfireworks eens op het gemak de productfilms zitten bekijken en was zeer onder de indruk.
Je hebt mijns inziens een goede smaak en je weet de producten ook nog eens voor bilijke prijzen op de markt te brengen.
Verwacht dat indien je nieuwe lijn waarmaakt wat de productfilms laten zien, je door deze combinatie (aantrekkelijke prijzen en goed vuurwerk) best wel eens goed zou kunnen gaan scoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan