Vragen aan Bonfireworks 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks dat het nieuwe vuurwerkseizoen nog maar net is begonnen zijn wij achter de schermen al druk in de weer met een aantal nieuwe artikelen. Ik kan daar nu nog niets over vertellen behalve dat er fraaie exemplaren tussen zitten. Deze gaan we in de komende periode uitgebreid (laten) testen. Zodra daar meer over bekend is zullen wij dit bekend maken. De opmerkingen van de freaks zullen wij zeker meenemen. Gr. Bert.

Dat ziet er goed uit , is er iets bekend of er meerdere artikelen gaan komen.
Ik vraag me af of ze ook met andere produkten komen dan alleen cake's

Wanneer gaan jullie naar Bon Fireworks , ben wel nieuwsgierig of hun ook in emmerich de opslag hebben en hoe het met de nieuwe artikelen is en wanneer de nieuwe filmpjes komen

Inderdaad, wanneer is er weer een bezoek van jullie aan Bonfireworks?
Ben nu al nieuwsgierig naar de nieuwe cake,s.
En wat ik ook graag wil weten is of er pakketten komen

Ondanks dat het nieuwe vuurwerkseizoen nog maar net is begonnen zijn wij achter de schermen al druk in de weer met een aantal nieuwe artikelen. Ik kan daar nu nog niets over vertellen behalve dat er fraaie exemplaren tussen zitten. Deze gaan we in de komende periode uitgebreid (laten) testen. Zodra daar meer over bekend is zullen wij dit bekend maken. De opmerkingen van de freaks zullen wij zeker meenemen. Gr. Bert.

dit is wat we weten, plus dat testfilmpje

We wachten de informatie die van Bonfireworks zal komen wel af.
Bert is zelf actief lid op dit forum en zal als het zover is zelf wel reageren.
Achter de schermen werkt Bert hard aan het nieuwe seizoen.
Een bezoek aan Bonfireworks zit er voorlopig niet in. Bert is druk en heeft op dit moment geen tijd om ons te ontvangen waarvoor begrip en respect.

Laatst bewerkt:

Is er al meer nieuws? Het is de laatste tijd een beetje stil gebleven.

Het is nog steeds stil...toch dacht ik ergens gelezen te hebben dat men bezig was met het produceren van product filmpjes...?

Ik kan het ook verkeerd gelezen hebben hoor of mij gewoon vergissen in het merk, dus neem mij niet kwalijk als het niet zo is a.u.b.!

Ik word gewoon steeds nieuwsgieriger naar waarmee Bon ons dit jaar mogelijk mee gaat verrassen!

Zie je wel...had ik het toch goed gelezen. Ik zie leuke, voor mij nieuwe produkten en nieuwe produktfilmpjes, denk ik zo. Maar ik hoop toch echt dat Bon zelf, zo gauw ze er natuurlijk zelf klaar voor zijn, ons tot in de puntjes informeert. Maar daar heb ik uiteraard vertrouwen in dat dat ook gaat gebeuren.

Die golden dream ziet er toch echt fantastisch uit!
Wel staat er dream fireworks boven het filmpje en in het filmpje bon fireworks. Is dat een nieuwe collectie of een vergissing? (dream fireworks - prof)

Niet om het een of ander,Maar zijn dit niet de producten,Van Frits Pen? Kan me herineren dat hij een drietal cakes op de markt heeft gebracht.

Niet om het een of ander,Maar zijn dit niet de producten,Van Frits Pen? Kan me herineren dat hij een drietal cakes op de markt heeft gebracht.

Ze staan wel onder het Bonfireworks video kanaal kopje...?

Ach, ik hou er over op.
Afwachten maar wat Bon er zelf over kwijt wil, als de tijd er rijp voor is!

Tsja, ik denk dat je gelijk hebt. Het zijn sowieso lekkere cakes, dat mag gezegd worden. Alleen is dit dan het verkeerde topic. Dus...jammer.

@Poziloc...welke waren er dan nieuw volgens jouw?
Of Bert, wanneer verlos je ons van onze nieuwsgierigheid?

Op FPM stond laatst dat er alleen oude producten geschoten zijn, die 3 andere filmpjes zullen dus inderdaad van Dream Fireworks zijn (zoals in de titel staat).

(ik ben overigens niet Bert van Bonfireworks)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan