Vragen aan Bonfireworks 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer dealers? Ze zouden eigenlijk wat grote bedrijven moeten proberen te bereiken. Zoals Halfords, intratuin, welkoop. Want het is goed en mooi vuurwerk. Denk dat ze tot de beste importeurs van het land horen en daar moeten ze nu wel op gaan voortborduren en bekend worden bij de grote massa!
Je kan wel grote klanten binnen halen maar dan zal je ook je opslag moeten vergroten. Intratuin heeft o.a. Schuurmans die een vele malen grotere opslag en transport mogelijkheden hebben. Maar daar valt voor bon natuurlijk aan te werken als ze dat willen.

Het beantwoorden van de vragen door Bert loopt enige vertraging op.
Bert zijn hoofd staat er momenteel wat minder naar doordat er sprake is van een sterfgeval binnen de familie.
Wij wensen Bert heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

ook wij van royalfireworks wensen bert en familie heel veel sterkte toe in de komende periode.

TEAM ROYALFIREWORKS

oei, dat zijn mindere berichten....ook ik wens Bert en familie veel sterkte natuurlijk. Erg vervelend dit soort dingen altijd.

Bert, namens mijzelf en de gehele crew van de Vuurpijl uit Reeuwijk, Gecondoleerd en sterkte in de komende periode.

Marco/ Gerard

Van mijn kant ook nog gecondoleerd en sterkte met het verwerken.

Om toch nog on-topic te blijven heb ik nog een vraag:
In dit topic werd gezegd dat er vorig jaar al klein vuurwerk op de markt zou verschijnen. Wat is er gebeurd met dit idee en staat dit voor het komende seizoen wel op de planning?

Wat mij ook erg leuk lijkt is als jullie met een aantal daylight producten op de markt zouden kunnen komen. bijv een confetti cake of een cake met gekleurde parachutjes met daaraan gekleurde rook. Of een cake die niet uit multishots bestaat maar die uit elke tube achter elkaar gekleurde rook spuit. Een 500 grammer met van die huilers die ook in de earcather zit, en die eindigen met salute. Of een gewone salute cake, eventueel gemixt met die huilers.
kortom, ideén genoeg:p

Wat mij ook erg leuk lijkt is als jullie met een aantal daylight producten op de markt zouden kunnen komen. bijv een confetti cake of een cake met gekleurde parachutjes met daaraan gekleurde rook. Of een cake die niet uit multishots bestaat maar die uit elke tube achter elkaar gekleurde rook spuit. Een 500 grammer met van die huilers die ook in de earcather zit, en die eindigen met salute. Of een gewone salute cake, eventueel gemixt met die huilers.
kortom, ideén genoeg:p

Rook als effect mag sowieso niet.

Komen er dit jaar nog nieuwe potten van Bon Fireworks, dit is toch wel een van de betere merken volgens mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan