Vragen aan Beko Vuurwerk

Inderdaad, Beko is de eerste importeur die de info vrij geeft over de nieuwe producten.
Wat Fred al zei, de foto's van de producten mogen nog niet online, deze zullen later online komen.
Beko zou de info over de producten zo snel mogelijk naar mij toe sturen, dan komt het online.

ik ben benieuwd
ik heb beko altijd al een degelijke en goede importeur gevonden,
dus ben uiteraard benieuwd
waar ze dit jaar mee op de markt gaan komen

De planning is dat de info over de nieuwe producten vanavond online zal komen en het bezoekverslag morgen,uiterlijk donderdag.

Inmiddels staan alle nieuwe producten van Beko online.
Beko komt dit jaar dus met 17 nieuwe producten.
De prijs, kruit info, foto en film worden later toegevoegd als wij hier toestemming voor krijgen van Beko.

De prijs, kruit info, foto en film worden later toegevoegd als wij hier toestemming voor krijgen van Beko.

Bedankt voor de moeite ouwe.!!!:bye:

Films komen ergens in september als de demo wordt geschoten

Goedemorgen wat een hoop produkten en wat een hoop werk, onwijs bedankt voor de moeite en je zal nu wel lamme handen hebben van al die posts :D
Neem er maar eentje van mij :biertje:

Haha bedankt, het is inderdaad 'veel' werk.
Ben er in totaal iets meer dan een uur mee bezig geweest, dus opzich valt het wel mee.
Zal het drankje van je aan nemen:wink:

Haha bedankt, het is inderdaad 'veel' werk.
Ben er in totaal iets meer dan een uur mee bezig geweest, dus opzich valt het wel mee.
Zal het drankje van je aan nemen:wink:

No problem, we zullen elkaar geheid weleens tegen komen en je hebt hem verdiend :yes:

Maar by the way : kunnen jullie mij vertellen wanneer er foto's etc van de cakes in de topics geplaatst

We hebben geen datum door gekregen, maar ik verwacht dat het rond augustus is.
Maar wie weet is het eerder. We hebben hier geen duidelijkheid in gekregen.

Ik heb het verslag van ons bezoek klaar en heb het inmiddels ter verificatie opgestuurd naar Beko Vuurwerk.
Ik verwacht het verslag vandaag of morgen online te kunnen plaatsen.

Back
Bovenaan