baassie123
VWC lid
Luitjes, vanaf begin augustus zitten mijn vrouw en ik in Japan en zijn ook aan het zoeken geslagen voor een show/vuurwerkfestival/vuurwerkwedstrijd in Japan. We kunnen vanaf 8 augustus t/m 25 augustus ergens aansluiten. Onze reis zal gefocust zijn van de ene kant naar de andere kant vanuit Fukuoka t/m Tokyo. We zijn ook zeker bereid om een eindje verder te reizen als het het waard is gezien je met de Shinkansen (hogesnelheidstrein) héél vlot door het hele land komt. En nee, helaas kunnen we niet eerder gaan of later gaan, zo is 2-3 augustus Nagaoka, een heel bekend vuurwerkfestival.
Voor jullie beeldvorming beginnen we in Fukuoka en eindigen in Tokyo. Dus als het ergens rondom midden Japan ligt (Osaka of Kyoto) is het ook ideaal als het dan ergens rond 15-20 augustus is.
Zelf ben ik bij deze twee uitgekomen:
Lake Suwa op 15 augustus of Atami op 18 augustus.

Tot slot, heeft iemand van jullie ervaring met shows in Japan en waar rekening mee te houden?
Voor jullie beeldvorming beginnen we in Fukuoka en eindigen in Tokyo. Dus als het ergens rondom midden Japan ligt (Osaka of Kyoto) is het ook ideaal als het dan ergens rond 15-20 augustus is.
Zelf ben ik bij deze twee uitgekomen:
Lake Suwa op 15 augustus of Atami op 18 augustus.

Tot slot, heeft iemand van jullie ervaring met shows in Japan en waar rekening mee te houden?