de knaller VWC lid 28 apr 2013 #3.903 Bony The Hunger Games film versie of The Hunger Games originele boeken?
K kamikaze VWC lid 30 apr 2013 #3.904 Vond de film wel oké, maar ga toch voor de boeken omdat die in de regel beter zijn. Dag of Nacht? (lekker makkelijke vraag)
Vond de film wel oké, maar ga toch voor de boeken omdat die in de regel beter zijn. Dag of Nacht? (lekker makkelijke vraag)
dikkeeric VWC lid 30 apr 2013 #3.905 Uhm tja.. mijn biologische klok geeft toch echt dag aan. Kwa wakker zijn. Maar door veel feestjes ben ik beland in de nacht haha. Oud en nieuw in de zomer of in de winter ?
Uhm tja.. mijn biologische klok geeft toch echt dag aan. Kwa wakker zijn. Maar door veel feestjes ben ik beland in de nacht haha. Oud en nieuw in de zomer of in de winter ?
G genius VWC lid 4 mei 2013 #3.914 Engels, amerikaans is zo anti-werelds.. internet of geen internet.
G genius VWC lid 4 mei 2013 #3.916 hehehe.. Torrent natuurlijk zolang het nog kan. Eerst kijken dan kopen. Geld of humaniteit?