3xh VWC lid 29 mrt 2013 #3.641 Bedoel je van onder. Dan geschoren. Bedoel je boven.... Dat is zo jaren 90 dat gabberen @Burning Avond. Hakken Of Headbangen
Bedoel je van onder. Dan geschoren. Bedoel je boven.... Dat is zo jaren 90 dat gabberen @Burning Avond. Hakken Of Headbangen
de knaller VWC lid 29 mrt 2013 #3.643 Headbangen terwijl ik pure chocolade eet. Aan tafel eten zonder tv en gezellig doen of bord op schoot voor de tv en ongezellig doen?
Headbangen terwijl ik pure chocolade eet. Aan tafel eten zonder tv en gezellig doen of bord op schoot voor de tv en ongezellig doen?
chappie VWC lid 29 mrt 2013 #3.644 Bord op schoot ongezellig Film met inhoud en romantiek of film meet zinloos geweld sex drugs en inde eerste minuut 10 doden
Bord op schoot ongezellig Film met inhoud en romantiek of film meet zinloos geweld sex drugs en inde eerste minuut 10 doden
tristen VWC lid 30 mrt 2013 #3.645 En mengeling film met inhoud, seks, drugs, geweld, humor alles in een! Cola met Bacardi of Bacardi met cola (cola voor de kleur )
En mengeling film met inhoud, seks, drugs, geweld, humor alles in een! Cola met Bacardi of Bacardi met cola (cola voor de kleur )
3xh VWC lid 30 mrt 2013 #3.652 Vrijgezellig. Ik hou wel van gezellige sfeer. Oelewapper of koeken bakker? (2 klassieke scheld woorden uit heb Bex immi vlinder toppic)
Vrijgezellig. Ik hou wel van gezellige sfeer. Oelewapper of koeken bakker? (2 klassieke scheld woorden uit heb Bex immi vlinder toppic)
tristen VWC lid 30 mrt 2013 #3.655 Bikini, bij een BH doen meisjes behalve Sylvie van der Vaart zich helemaal verschuilen. Skivakantie of Zon, zee, strand vakantie?
Bikini, bij een BH doen meisjes behalve Sylvie van der Vaart zich helemaal verschuilen. Skivakantie of Zon, zee, strand vakantie?
de knaller VWC lid 30 mrt 2013 #3.657 Pasen en Pinksteren. Zonder Pasen was er geen Pinksteren namelijk. Paulus of Petrus?