RemcoS VWC lid 23 dec 2013 #4.041 Snelle cake's lekker heel de lucht gevuld!! Cake's los afsteken of in een projectje verwerken
Ruben VWC lid 24 dec 2013 #4.043 Rubro Vuurwerk, hoewel mijn voorkeur dit jaar Zena Vuurwerk heeft. Maar ook weer een paar oude vertrouwde! Hagel of regen?
Rubro Vuurwerk, hoewel mijn voorkeur dit jaar Zena Vuurwerk heeft. Maar ook weer een paar oude vertrouwde! Hagel of regen?
W whazzup VWC lid 24 dec 2013 #4.044 Hagel, volgens mij duren hagelbuien nooit lang, kan met regen wel zo zijn. importeur: vuurwerktotaal of wolff ?
Hagel, volgens mij duren hagelbuien nooit lang, kan met regen wel zo zijn. importeur: vuurwerktotaal of wolff ?
Ronald.olijmph VWC lid 24 dec 2013 #4.045 ik denk toch dat ik voor vuurwerktotaal. George Baker - Little green bag (Reservoir Dogs) OF Urge Overkill - Girl, You'll Be A Woman Soon (Pulp Fiction)
ik denk toch dat ik voor vuurwerktotaal. George Baker - Little green bag (Reservoir Dogs) OF Urge Overkill - Girl, You'll Be A Woman Soon (Pulp Fiction)
L lawinebom VWC lid 24 dec 2013 #4.047 Een algemene vraag. Ik hou van mooie potten naar wil wel genoeg te stoken hebben het lontje aansteken geeft al een kik. Dus de vraag wat hebben jullie liever Een doorlontbak. Of 4 losse cakes. Ik zal zelf voor 4 losse gaan. Maar was benieuwd naar jullie andtwoord.
Een algemene vraag. Ik hou van mooie potten naar wil wel genoeg te stoken hebben het lontje aansteken geeft al een kik. Dus de vraag wat hebben jullie liever Een doorlontbak. Of 4 losse cakes. Ik zal zelf voor 4 losse gaan. Maar was benieuwd naar jullie andtwoord.
B BHORaket VWC lid 24 dec 2013 #4.048 Je geeft je antwoord zelf al , dan zou ik als ik jou was ook voor 4 losse cakes gaan . Salute cake of een Sier cake ?
Je geeft je antwoord zelf al , dan zou ik als ik jou was ook voor 4 losse cakes gaan . Salute cake of een Sier cake ?
leslifan VWC lid 28 dec 2013 #4.049 Dan toch salute cake! Vuurwerk ophalen rond 08:00 of pas wat later op de middag?
W whazzup VWC lid 2 jan 2014 #4.052 doorlonten, Tot aan de lente: dit "warme" regenachtige weer of echt winter met - temperaturen en sneeuw ?
doorlonten, Tot aan de lente: dit "warme" regenachtige weer of echt winter met - temperaturen en sneeuw ?
L LilDanceCrew VWC lid 2 jan 2014 #4.053 - temperaturen en lekker veel sneeuw! werken in een vuurwerkwinkel op 28 tot en met 31 december of toch je vuurwerk ophalen?
- temperaturen en lekker veel sneeuw! werken in een vuurwerkwinkel op 28 tot en met 31 december of toch je vuurwerk ophalen?
R Robobob VWC lid 2 jan 2014 #4.054 werken in de vw winkel en het laten ophalen en de 31e nog wat mee mogen nemen uit de winkel 500 grammer met 15 gram schoten of 500 grammer met 25 gram schoten?
werken in de vw winkel en het laten ophalen en de 31e nog wat mee mogen nemen uit de winkel 500 grammer met 15 gram schoten of 500 grammer met 25 gram schoten?
Vuurwerkers VWC lid 2 jan 2014 #4.055 500 grammer met 25 gram per schot. The Impossible of Ammo Crate?
tristen VWC lid 5 jan 2014 #4.057 Rockets, de singleshots hebben nog maar 3 stars of minder... De Rockets een schelle fluit met een knal en aardig boeketje! New Moon Royal Fireworks of Kremlin Soviet Shooters Lesli Vuurwerk
Rockets, de singleshots hebben nog maar 3 stars of minder... De Rockets een schelle fluit met een knal en aardig boeketje! New Moon Royal Fireworks of Kremlin Soviet Shooters Lesli Vuurwerk
Palm Tree VWC lid 7 jan 2014 #4.058 new moon vuurwerk bewaren of tot laat bezig zijn om alles op te krijgen de 31e?
P Piccolo VWC lid 3 feb 2014 #4.059 Tot laat bezig zijn op de 31 ste om alles op te krijgen Van heeel veel losse potten een show maken of los schieten?
Tot laat bezig zijn op de 31 ste om alles op te krijgen Van heeel veel losse potten een show maken of los schieten?
Knalgoedvuurwerk VWC lid 3 feb 2014 #4.060 Gegarandeerd een show maken! Anders is voor mij de lol eraf na een paar uur.. Elektrisch ontsteken of fakkel/torche/aansteeklontje
Gegarandeerd een show maken! Anders is voor mij de lol eraf na een paar uur.. Elektrisch ontsteken of fakkel/torche/aansteeklontje