leslifan VWC lid 2 jul 2011 #2.421 alles zodat ik niet hoef te saaiballen, en wielrennen is erg leuk dus wielrennen! een lamp, of een stuk hout!
alles zodat ik niet hoef te saaiballen, en wielrennen is erg leuk dus wielrennen! een lamp, of een stuk hout!
P pyroboy VWC lid 2 jul 2011 #2.422 een stuk hout.. mag ik er dan ook een aansteker bij? vuur of water?
baassie123 VWC lid 6 jul 2011 #2.427 pyro-power zei: SSD Winterslaap of zomerslaap? (domme vraag ofcourse ) Klik om te vergroten... Zomerslaap Kat of hond?
pyro-power zei: SSD Winterslaap of zomerslaap? (domme vraag ofcourse ) Klik om te vergroten... Zomerslaap Kat of hond?
tristen VWC lid 6 jul 2011 #2.428 Hond Duits vuurwerk (goedkoop en goeie kwaliteit) of Knallers uit België?
Ruben VWC lid 6 jul 2011 #2.434 Zaterdag, van de zondag maak ik meestal niet veel mee! Zomerdag of winterdag?
F Flying Dragon VWC lid 6 jul 2011 #2.435 Zomerdag, heerlijk zo rondlopen in korte broek en lekker vrij zijn. touchscreen of qwerty op je mobiel?
Zomerdag, heerlijk zo rondlopen in korte broek en lekker vrij zijn. touchscreen of qwerty op je mobiel?
ajax0251 VWC lid 6 jul 2011 #2.439 kolen lkkr met vuur spelen half volle tas vuurwerk of half lege tas vuurwerk