de knaller VWC lid 7 apr 2011 #2.204 Das een moeilijke aangezien ik beide erg leuk vindt! Beide dan maar! Nieuwe tv of auto?
DarkSoul VWC lid 8 apr 2011 #2.213 Paprika, bij voorkeur met ribbels! Cheese onion boer je de hele avond op...blegh. Chocoladeletter of reep chocola?
Paprika, bij voorkeur met ribbels! Cheese onion boer je de hele avond op...blegh. Chocoladeletter of reep chocola?
K knaller VWC lid 8 apr 2011 #2.215 17 en zon veel lekkerder een goede vuurwerkshow in de regen of een minder goeie droog
de knaller VWC lid 8 apr 2011 #2.216 Ga ik toch voor de mindere maar droog. Als is de show nog zo goed, als het regent kan ik er gewoon niet goed van genieten. Bank of stoel?
Ga ik toch voor de mindere maar droog. Als is de show nog zo goed, als het regent kan ik er gewoon niet goed van genieten. Bank of stoel?
teun48 VWC lid 9 apr 2011 #2.219 bescheiden oorbel. Binnen zitten en blank blijven, of buiten maar vervellen?
ajax0251 VWC lid 9 apr 2011 #2.220 Binnen zitten en blank blijven (alleen ik wil ook wel weer buiten zitten!!) 30 april 200% uitbetaald krijgen of Amsterdam
Binnen zitten en blank blijven (alleen ik wil ook wel weer buiten zitten!!) 30 april 200% uitbetaald krijgen of Amsterdam