vuurwerkfreak4live VWC lid 29 mrt 2011 #2.071 Niet moe zijn, maar als het moet dan toch maar zonder Pheiffer. Blue Band of Becel?
de knaller VWC lid 29 mrt 2011 #2.074 Ken ze beide niet. Maar dan ga ik voor Beta. Puur om dat het de naam is van een gereedschapsmerk dat wij verkopen. Gedore of Beta?
Ken ze beide niet. Maar dan ga ik voor Beta. Puur om dat het de naam is van een gereedschapsmerk dat wij verkopen. Gedore of Beta?
Sunseeker VWC lid 29 mrt 2011 #2.075 Ken het allebei niet. Maar dan ga ik voor Beta. Puur omdat het de naam is van een gereedschapsmerk dat jullie verkopen. Natuur, Leven en Technologie of Algemene Natuur Wetenschappen?
Ken het allebei niet. Maar dan ga ik voor Beta. Puur omdat het de naam is van een gereedschapsmerk dat jullie verkopen. Natuur, Leven en Technologie of Algemene Natuur Wetenschappen?
W whazzup VWC lid 29 mrt 2011 #2.077 Natuur, Leven en Technologie dan maar + Wiskunde LCD, LED of Plasma scherm ?
de knaller VWC lid 30 mrt 2011 #2.080 Ehm... Terug in de tijd. Lijkt me wel vet om 2000 jaar terug in Jeruzalem te zijn met pasen.