Vraag betreft Afhalen Voorverkoop

Hai Allemaal,

Ik ben bezig met de gemeente om te kijken of wij op de 29e dus al snachts open mogen.
Dus 1 seconde over 12 van de 28e op de 29e.

Deze tijd zou ik dan reserveren voor mensen die hun voorverkoop willen afhalen.
Dus geen contante verkoop alleen afhalen van voorbestellingen.

Dit om overdag de drukte te verminderen.
Zou hier animo voor wezen, zou dat graag vernemen voordat wij alles in gang gaan zetten om dit te realiseren.

Gr Wim :bye:

Vuurwerk4all Leiderdorp / Leiden

hehe,
wat een goed idee is dit!
alleen een maar!

ik denk dat er dan al veel vuurwerk afgestoken gaat worden, en dan dus rond 1 uur
's nachts ,en daar zullen de meeste mensen niet blij mee zijn!

voor de rest, een super idee!

Opzich een leuk idee, alleen heb je winkelgedoewet toch? Die schrijft openingstijden voor. Op het industrieterrein zal dit denk ik anders gelden. Kan zo zelfs wel eens gaan lukken.

Hai
Maar is puur afhalen voorverkoop he.
En tuurlijk de jeugd zou dat wel kunnen doen maar dat kunnen ze natuurlijk ook snachts doen als je vanaf de 29e smorgens open gaat.

Het gaat ons ook puur om de voorbestellingen van de wat grotere.
Een zakje met 5 broden kanonslagen gaan we daar natuurlijk niet tussen zetten.
Maar voor de mensen met de wat grotere bestellingen lijkt het me wel een rustig moment om die tijd.

gr wim

hehe,
wat een goed idee is dit!
alleen een maar!

ik denk dat er dan al veel vuurwerk afgestoken gaat worden, en dan dus rond 1 uur

voor de rest, een super idee!

Dat denk ik juist helemaal niet, let wel dat er op dit tijdstip het meeste freaks hun spul komen ophalen, mede omdat zij het eerder kunnen ophalen en ten tweede zullen zij de drukte van overdags ontlopen. En van deze freaks die het dan eventueel komen ophalen schat ik in dat zij niet 's-nachts gaan lopen knallen.
Voor de rest is het een goed idee Wim, succes bij de gemeente met je aanvraag.

Hai
Ja ik heb het nu ook even neergelegd bij de gemeente die over de apv gaat.
Dus hoop daar morgen wat van te horen.

Want is ook zo dat het geen verkoop is maar afhalen bestellingen.
Heb nu ook in mijn winkel dat ik na een bepaalde tijd geen producten mag verkopen maar afhalen van bestellingen gedaan via de webwinkel mag bijvoorbeeld wel omdat ze dit niet zien als een contante verkoop.

Dus ga is even kijken wat ze zeggen morgen

gr wim

Opzich een leuk idee, alleen heb je winkelgedoewet toch? Die schrijft openingstijden voor. Op het industrieterrein zal dit denk ik anders gelden. Kan zo zelfs wel eens gaan lukken.

als het haal baar is is het tof!!
in het verleden waren er ook winkels om 4uur sochtends open met een gebonde actie!
(ging om Cees vd Horst in breda!)
4 uur sochtends afhalen was toen 30% korting geloof ik.(onder het mom vroege vogel actie)

Hai
Ja dat idee had ik dus ook.
En met de goede mensen aan de deur zal het zoiezo voor de deur niet gebeuren.
Dus we gaan morgen is even horen wat ze gaan zeggen daarop.

gr wim

Dat denk ik juist helemaal niet, let wel dat er op dit tijdstip het meeste freaks hun spul komen ophalen, mede omdat zij het eerder kunnen ophalen en ten tweede zullen zij de drukte van overdags ontlopen. En van deze freaks die het dan eventueel komen ophalen schat ik in dat zij niet 's-nachts gaan lopen knallen.
Voor de rest is het een goed idee Wim, succes bij de gemeente met je aanvraag.

Gaat dan wel om de vestiging in Leiderdorp he? ivm parkeren enzo? Leiden heeft toch van die paaltjes die omhoog gaan?

Wanneer gaan we slopen?

Groet Dim

och ik denk dat dat niet meer zal zijn als dat je niet open bent....daarbij natuurlijk de kans voor de freak om als een van de eersten in heel nederland je vuurwerk op te halen :p

Persoonlijk denk ik dat er best wel animo voor zal zijn hoor!

Heerlijk plan, Wim!
Lijkt me echt super. Hoe eerder het vuurwerk binnen is hoe beter en des te meer tijd om andere winkels te bezoeken op de 29e :)

leide is voormij echt een pokke eind!
maar als liefhebber... en kan het om 1 over 12 ophalen....
Dan is de kans groot dat ik hier wat besteld.
1-lijkt me supper gezellig tussen de freaks.
2-je hebt ut ubber vroeg.
3- Ik denk dat je dan een sfeertje creeert die mij wel aan spreekt en me de moeite waard lijkt!

mijn zegen heb je!!
Ik hou het in de gaten.

Dat hangt geheel van mijn vervoer af. Ben op zich best wel gesteld op mijn nachtrust zogezegd.

En afgelopen jaar was ik zo gespannen als de pest dus slapen zat er niet lekker in. Met een dergelijk actie wordt dat nog minder rust ben ik bang. Eigenlijk heb ik geen zin om weer zo gaar te zijn als de pest, met als gevolg dat ik vatbaar ben voor ziekte en uiteindelijk oudjaarsdag ziek ben.

Ik ga hier nog eens goed over nadenken.

Wel tof dat je het idee oppert voor de freaks.

Maar mocht het doorgaan Wim ben je dan nog van plan om er meten een kleine meeting van te maken, ik bedoel meer dat er voor degenen die het komen afhalen een hapje en drankje klaar staat en dat ze er nog even gezellig met mede vwc leden kunnen kleppen.

Ik hoop dat je dit voorelkaar krijgt, voor de echte freaks.
(is al eens eerder gedaan.)
En wat Torrr zegt is natuurlijk ook een idee!!!!
Morgen weet je misschien meer.succes

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Dat hangt geheel van mijn vervoer af. Ben op zich best wel gesteld op mijn nachtrust zogezegd.

En afgelopen jaar was ik zo gespannen als de pest dus slapen zat er niet lekker in. Met een dergelijk actie wordt dat nog minder rust ben ik bang. Eigenlijk heb ik geen zin om weer zo gaar te zijn als de pest, met als gevolg dat ik vatbaar ben voor ziekte en uiteindelijk oudjaarsdag ziek ben.

Ik ga hier nog eens goed over nadenken.

Wel tof dat je het idee oppert voor de freaks.

Als je toch al niet slaap!!! verdoe dan je tijd niet en ga als eerste genieten zou ik zeggen.

Gr. andere Wim

Een leuk idee Wim,hopelijk krijg je het voor elkaar veel succes.
Dat zou dan weleens een gezellige avond worden bij jouw winkel met en voor de liefhebbers.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan